آخرین اخبار

برای جذب سرمربی جدید باید صبور باشید


برای جذب سرمربی جدید باید صبور باشید

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فرشید سمیعی بعد از برتری استقلال برابر هوادار و در پاسخ به این سئوال که آیا فرهاد مجیدی و استراماچونی از گزینه‌های احتمالی هدایت آبی‌پوشان تهرانی هستند یا خیر اظهار داشت: به امید خدا در تلاش هستیم و مذاکرات ادامه دارد. گزینه‌های متعددی داریم که باید صبوری کرد تا ببینیم با چه گزینه‌ای به سرانجام می‌رسیم.

وی ادامه داد: در هیات مدیره مصوب شده که سهراب بختیاری‌زاده به عنوان دستیار ایرانی در خدمت استقلال باشد، از روز اول همه برای موفقیت تلاش کردند که باید به همه خسته نباشید گفت. امیدواریم این تلاش‌ها به نتیجه برسد و استقلال به آنچه حقش است برسد.

مدیرعامل استقلال تهران در مورد احتمال جذب مهاجم خارجی تصریح کرد: با توجه به شرایط و درخواست کادر فنی و در صورت نیاز، اگر نیاز باشد در نیم ‌فصل اقدام خواهد شد.

سمیعی در خصوص اینکه گفته می‌شود استعفای جواد نکونام هنوز تایید نشده و این برای بختیاری‌زاده ایجاد مشکل کرده است، گفت: استعفای نکونام مورد پذیرش قرار گرفته و در سازمان لیگ در حال انجام است. امیدوارم هر فردی به اندازه سهم و توان خود به آرامش استقلال کمک کند. مکتب استقلال مشخص است و همه در این راه حرکت می‌کنیم.

انتهای پیام/

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع دانشجو

نوشته های مشابه