آخرین اخبار

برانکو درباره بازگشت به پرسپولیس چه گفت


کد خبر : 1997434 |
06 بهمن 1402 ساعت 11:25 |
4.3K بازدید |

16
دیدگاه

متن کامل صحبتهای ایوانکوویچ پس از حذف عمان

برانکو در آخرین مصاحبه خود برای بازگشت به ایران و پرسپولیس چراغ سبز نشان داد.

برانکو درباره بازگشت به پرسپولیس چه گفت

به گزارش “ورزش سه”، در حالیکه بعد از جلسه آخر رضا درویش با برانکو ایوانکوویچ در دوحه، همه پرسپولیسی‌ها از بازگشت این مرد کروات کاملا ناامید شده بودند، او حالا دوباره با حرف‌هایش آن ها را سورپرایز کرد.

برانکو دیشب بعد از حذف ناباورانه عمان مصاحبه نسبتا مفصلی انجام داد که در بخشی از آن درباره پرسپولیس هم صحبت کرد. اینجا گفت و گوی کامل این سرمربی کروات با خبرنگار را می‌خوانید:

بولت فولادشما به پایان کارتان در عمان رسیدید؟
برانکو: چيزي كه براي من واضحه اينه كه همه چيز بيش از يك ماهه كه روشنه. چون از لحاظ منطقی هم قراردادم‌ یک فوریه تموم میشه که باید فرایند تمدید پیش از اردو و مسابقات صورت می‌گرفت. چیزی که من رو خرسند میکنه اینه که بازیکنان به بهترین شکل و بالاترین سطح خودشون رو در این مسابقات نشان دادند. من و کادر فنیم، با حرفه‌ای گری تمام به کار خودمون ادامه دادیم و تا آخرین روز حضور در مسابقات کار خودمون رو پیش بردیم به خاطر عملکرد بازیکنانم اقتخار می‌کنم و‌ پیشرفت زیادی رو هم شاهد بودیم. من به شخصه بابت این چهارسال حضور و کارم با بازیکنان عمانی خوشحالم.

بولت فولادنوع برکناریتون به صورت یک توییت در حساب رسمی فدراسیون بود. آیا به صورت مستقیم بعد از اتمام بازی هم به ایشون ابلاغ شد؟
برانکو: نه؛ کسی به من چیزی ابلاغ نکرد ولی چیز عجیبی نبود. از این فرصت استفاده می‌کنم و از مسئولان فوتبال عمان بابت این چهار سالی  که در کنار هم بودیم تشکر می‌کنم و در این مدت از کار لذت بردم.

1983065

بولت فولادشما یک‌ مربی بزرگ و معروف هستید در منطقه اما فوتبال‌دوستان عمانی بابت عدم دعوت یک سری بازیکنان به اردو عصبانی هستند مثل گلزن تیم الفیصلی. پاسخ شما چیه به این انتقادات؟
برانکو: طبیعیه همیشه بابت دعوت یک سری بازیکنان و یک سری دیگه چالش و‌ اختلاف نظر هست. هميشه بين مردم انتقاد هست ولي خب فوتبال يك ورزش جهانیه و این امری طبیعیست.

بولت فولادسوال بعدی من دو بخش داره؛ بخش اول اینه که یک سری اخبار منتشر شد که شما در یک جلسه‌ با مدیران یکی از باشگاه‌های ایرانی بود، شرکت کردید. و بخش دوم اینه که چرا از تمدید قرارداد با تیم ملی عمان یک ماه پیش از اتمام قراردادتون امتناع کردید؟
برانکو: من نزدیک به ۲۳ سالی میشه که در ایران حضور دارم. هم به عنوان سرمربی تیم‌ملی و هم به عنوان سرمربی باشگاه در این کشور کار کردم و دوستان خیلی خوبی دارم. ۱۰ سال خیلی جذابی بابت این مدت سپری کردم و همچنین از لحاط ورزشی نتایج خوبی هم کسب کردم. این نشست و جلسه فقط یک جلسه دوستانه بود و پذیرای آن‌ها بودم به عنوان یک دوست و چند سؤالی هم از آن‌ها داشتم و ترجیح دادم تا پایان مسابقات با کسی در مورد چیزی صحبت نکنم.

بولت فولادمسابقات تمام شد. آیا این دوستان از باشگاه پرسپولیس بودند؟ برای مذاکرات در مورد این قرارداد؟ مسابقات امروز تمام شد.
برانکو: بله.. بله.. از این باشگاه بودند ولی من بهشون گفتم که تا پایان مسابقات دوست ندارم در این‌ مورد صحبت کنم. تا زمانی که کارم رو با تیم ملی عمان تمام کنم و قدم بعدیم رو مشخص کنم. من افتخار می‌کردم که سرمربی این تیم بمونم و دلیل این صحبت نتایج مثبتی که با این تیم داشتم. حضور ۴ ساله من در فوتبال عمان هم نشون دهنده اینه که اونا هم از من راضی بودند و خب الان وقت جداییمان رسیده است.

1979591

بولت فولادآیا آینده آقای برانکو می‌تواند باشگاه پرسپولیس ایران باشد؟
برانکو:در حال حاضر این سوال سختیه ولی  همه چیز ممکنه چون هنوز مربی‌ جدیدی پیدا نکردن.

بولت فولادسپتامبر گذشته، فدراسیون فوتبال عمان خبر داد که با برانکو برای تمدید قرارداد تا مقدماتی جام‌جهانی‌ ۲۰۲۶  ادامه خواهند داد. چه اتفاقی افتاد بعد از اون تفاهم تا به امروز و‌ چرا تمدید نشد؟
برانکو: در مورد تمدید صحبت کردیم ولی خب ممکنه که منتظر نتایجمان در این مسابقات بوده باشند و شاید بعد از این نتایج تصمیم گرفتند که قرارداد رو‌ تمدید نکنند. من و کادر فنیم به شخصه بابت این دستاورد، عملکرد و‌ کارمون تا آخرین روز خوشحالیم. این امری است که هر آدم حرفه‌ای باید انجام‌ می‌داد.

بولت فولادسؤال آخر ؛ آیا فدراسیون فوتبال عمان تمام امکانات رو برای شما در جهت موفقیت فراهم کرد؟
برانکو:بله کاملا و من از آقای شیح سالم رییس فدراسیون فوتبال عمان تشکر می‌کنم و نمیتونم اعتراضی بکنم چون همه شرایط رو برامون فراهم کرده بودند و نقدی بابت این موضوع ندارم.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه