آخرین اخبار

بدون زمین تمرین، عدم انجام تعهدات مالی؛/ یک استقلال دیگر در وضعیت بحرانی!


به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال استقلال خوزستان با وجود اینکه فعالیت خوبی در نقل و انتقالات تابستانی داشت و میودراگ بوژوویچ را به‌عنوان سرمربی جدیدش انتخاب کرد و از نظر فنی و امتیازگیری هم شرایط نسبتا خوبی داشته، اما در مباحث مالی و امکانات شرایط بحرانی دارد که عدم پرداخت مطالبات‌شان مثل آبی‌های پایتخت است.

شاگردان بوژوویچ که عملکرد خوبی نسبت به سایر تیم‌های هم طراز خود در این فصل داشتند و توانستند پیروزی مهمی هم مقابل استقلال تهران به دست بیاورند، از نظر امکانات با مشکل جدی روبه‌رو هستند و هر یکی، دو روز یکبار در یک زمین چمن تمرین می‌کنند و جای ثابتی ندارند و همین مسئله تمرکز بازیکنان را برهم زده است.

جدا از مباحثی که برای زمین چمن و نبود جای مشخص برای استقلال خوزستان وجود دارد، مطالبات بازیکنان این تیم هم به موقع پرداخت نشده که صدای آنها را درآورده است.

بدون زمین تمرین، عدم انجام تعهدات مالی؛/ یک استقلال دیگر در وضعیت بحرانی!

بازیکنان فصل قبل استقلال خوزستان که اکنون هم در این تیم عضویت دارند، حدود 10 درصد از مطالبات سال گذشته‌شان را دریافت نکرده‌اند و از قراردادهای فصل جدید هم دریافتی نداشته‌اند.

از سوی دیگر، در بین مهره‌های جدید ایرانی هم فقط 8-7 بازیکن حدود 10 درصد دریافتی داشتند که خلاف وعده اولیه مدیران باشگاه استقلال خوزستان بوده و کادر فنی ایرانی این تیم هم پولی دریافت نکرده و تعهدات به مربیان خارجی نیز به طور کامل انجام نشده است.

مشکل البسه هم در استقلال خوزستان در دیدار مقابل ملوان انزلی که هوای بارانی داشت به چشم آمد که بازیکنان این تیم جنوبی، بادگیر و البسه گرم دراختیارشان نبود و همین مسئله جلب توجه زیادی می‌کرد که باید دید تا چه زمانی وضعیت آبی‌های خوزستان بهبود پیدا می‌کند و آنها می‌توانند دوباره به روند امتیازگیری برگردند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه