آخرین اخبار

توقع‌ها از ما زیاد شده است


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد ربیعی سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پیکان در کنفرانس خبری بعد از بازی اظهار داشت: ابتدا به مجموعه تیم پیکان خسته‌نباشید می‌گویم و یک خداقوت هم به بازیکنان تیم ذوب‌آهن می‌گویم. به نظر من بازی خوبی نبود و اگر بخواهم واقع‌بینانه صحبت کنم نیمه اول خیلی بد بودیم. در نیمه دوم بهتر شروع کردیم. ۲۰ دقیقه دوم را بهتر بازی کردیم. در ۲۰ دقیقه پایانی بازی هم بازی پایاپای بود. یعنی هم آن‌ها موقعیت داشتند و هم ما. بعد از اینکه ۱۰ نفره شدیم فشار تیم حریف در چند دقیقه آخر روی تیم ما بیشتر شد. در نیمه اول ما خوب نبودیم و خط دفاعی ما شکست، بین خطوط ما راحت تیم حریف بازی کرد. ما نتوانستیم مالکیت توپ را داشته باشیم و نتوانستیم از عرض حمله استفاده کنیم. بدون تردید امروز روز خوب ما نبود و از لحاظ فنی یکی از ضعیف‌ترین نمایش‌های ما در طول این ۱۲ هفته بود. به هر حال به تیم پیکان تبریک می‌گویم. تیم بهتری بودند با انگیزه بالاتری دویدند و جنگیدند و باید به آن‌ها احترام گذاشت.

وی در خصوص داوری هم گفت: باید به داور بازی خسته‌نباشید بگویم. به جز صحنه اخراج بازیکن ما به نظر من خیلی از جریان بازی را مسلط سوت زد و نزدیک صحنه‌ها بود. اتفاق خاصی هم در طول بازی نیفتاد. در اخراج هم داور دور بود، ولی نقطه‌نظر‌هایی دارم که بعد از بازبینی صحنه خواهم گفت. 

سرمربی ذوب‌آهن در ادامه عنوان کرد: توقع زیادی از ذوب‌آهن ایجاد شده است. ما یک تساوی خارج از خانه از یک تیم جوان و دونده‌ای به نام پیکان گرفته‌ایم. اگر این توقع از تیم ذوب‌آهن نباشد ذوب‌آهن تعیین تکلیفش معلوم است. خرج‌کردنش معلوم است، میانگین سنی‌اش معلوم است. من با این قضیه مبارزه می‌کنم. من از لحاظ ذهنی بلد هستم تیمم را از لحاظ ذهنی چگونه جلو ببرم و نمی‌گذارم توقع از تیم من بالا برود. هر کسی توقع را الکی از تیم ذوب‌آهن بالا ببرد در واقع می‌خواهد به این تیم ضربه بزند. چون لیست هزینه کرد و بستن این تیم هدف‌گذاری داشته که از اول برای آن ترسیم شده است. تیم به خاطر نمایش‌های بسیار خوبی که داشته و بهترین تیم خارج از خانه بوده و از هفت بازی ۱۵ امتیاز گرفته یعنی چهار پیروزی و سه تساوی؛ ما از لحاظ کیفیت فنی از تیم‌مان انتظار بیشتری داشتیم و تقصیر این کیفیت ملی قطعاً سرمربی تیم است.

ربیعی در ادامه تأکید کرد: ما انتظار بازی بهتری را داشتیم. شاید یکی از دلایلی که بازی ما به بار ننشست دوندگی بیش از اندازه تیم پیکان بود. آن‌ها در جای‌جای زمین پرتعداد حضور داشتند، فضا‌ها را کوچک کردند و خواستند به ما اجازه بازی‌سازی را ندهند. اما ما دو موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادیم. بازی کم موقعیتی بود و هر دو تیم موقعیت‌های خاصی به همدیگر ندادند. بی‌نهایت برای پیکان احترام قائلم و به آن‌ها خسته‌نباشید می‌گویم. من از اینجا می‌خواهم برای شاگردانم پیامی بفرستم. آن‌ها می‌توانند در ادامه فصل روز‌های بدتری هم داشته باشند. مهم‌تر این است که در روزی که بازی برای آن‌ها ننشسته است آن‌ها بفهمند که باید کنار همدیگر بمانند و رفتار مناسبی با این روز داشته باشند. با تلاش و جدیت بیشتر و ما هم با کار و تحقیق بیشتر قطعاً باید بتوانیم در روز‌هایی که تیم وارد افت می‌شود تیم را از این شرایط خارج کنیم. این اتفاق برای هر تیمی در دنیا می‌افتد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من از رسانه‌ها می‌خواهم توقع را از تیم ذوب‌آهن بالا نبرید؛ که اگر یک مساوی بیرون از خانه هم داد نگویند چرا مساوی کردید. مگر پیکان تیم ضعیفی است یکی از بهترین تیم‌ها است. هفته گذشته در اراک از آلومینیوم امتیاز گرفت به هر حال روبه جلو است به نظر من باید واقع‌بینانه با ذوب‌آهن برخورد شود و مطمئن هستم که تیم ما کارش را به درستی انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع دانشجو

نوشته های مشابه