آخرین اخبار

با گل‌های سریع: تاتنهام نفس یونایتد را بریده! (عکس)


به گزارش “ورزش سه”، تاتنهام در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف منچستریونایتد رفته و با دو گل از شیاطین سرخ پیش افتاده است.

تاتنهام این بازی را خیلی خوب آغاز کرد و فن‌دی‌فن تا محوطه جریمه یونایتد پیش رفت و پاس عرضی او را برنان جانسون به راحتی به گل تبدیل کرد.

شیاطین سرخ در انتظار بازگشت به بازی بودند که در دقیقه 42 برونو فرناندز با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد و نیمه دوم را هم با یک گل دیگر از تاتنهام شروع کردند.

با گل‌های سریع: تاتنهام نفس یونایتد را بریده! (عکس)

جانسون روی گل دوم تاتنهام هم تاثیرگذار بود و پس از توپ ربایی در میانه میدان از سمت راست خط دفاعی یونایتد به محوطه جریمه نزدیک شد و توپ را به دژان کولسفسکی پاس داد.

با وجود دخالت ماتیس دلیخت در این صحنه توپ کمی ارتفاع گرفت که کولسفسکی تصمیم گرفت با ضربه والی در فاصله کم با دروازه یونایتد آندره اونانا را غافلگیر کرده و دروازه حریف را در دقیقه 47 باز کرد.

این گل وضعیت یونایتد با یک بازیکن کمتر را سخت‌تر کرده و آن‌ها در شرایطی که اریک تن هاخ به دلیل اخیر تخت فشار بوده، اکنون فشار بیشتری را احساس خواهند کرد.

2088221

هواداران بسیاری در فضای مجازی منتظر نتیجه این بازی بودند تا در صورت عدم نتیجه‌گیری یونایتد به‌دنبال اخراج فوری اریک تن هاخ باشند که گل کولسفسکی فعلا مربی هلندی را بیشتر به درب‌های خروج باشگاه نزدیک کرده است.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه