آخرین اخبار

باید به‌سرعت ورق را برگردانیم/ ادرسون صدایش را بلند کرد: آبروی برزیل را بردیم


به گزارش “ورزش سه”، ادرسون در دو بازی پیش روی برزیل جای آلیسون را پر خواهد کرد و از بازیکنان خواست که همه تلاش خود را در زمین انجام دهند تا روند بد برزیل تغییر کند. برزیل دو بازی بسیار حساس برابر شیلی و پرو در مقدماتی جام جهانی 2026 خواهد داشت. برزیل پنجشنبه در سانتیاگو به دیدار شیلی خواهد رفت و سه‌شنبه هفته آینده در برازیلیا میزبان پرو خواهد بود.

بازیکن منچسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی که در سائوپائولو برگزار شد، گفت: «ما از مقطع بدی که در مقدماتی جام جهانی تجربه می‌کنیم آگاه هستیم. ما باید ورق را برگردانیم و دوباره به مسیر پیروز برگردیم. می‌دانیم خیلی خیلی بد بوده‌ایم و اعتبار برزیل به خطر افتاده است.»

این دروازه‌بان اظهار داشت که جایگاه پنجمی در شأن برزیل نیست و باید به آرژانتین صدرنشین نزدیک شوند: «واضح است که وقتی صحبت از تیم برزیل می‌شود، پیروزی و پاسخ‌های سریع لازم است، اما این روند نیاز به زمان دارد. بازی‌هایی برای جلب اعتماد هواداران و در سطح بهترین تیم فوتبال دنیا.»

باید به‌سرعت ورق را برگردانیم/ ادرسون صدایش را بلند کرد: آبروی برزیل را بردیم

ادرسون تاکید کرد که برزیل پس از از دست دادن بازیکنانی مانند وینیسیوس جونیور، آلیسون و ادر میلیتائو به دلیل مصدومیت، با غایبان زیادی برابر شیلی روبرو می‌شود، اما او اعتماد به نفس خود را نشان داد و گفت بازیکنان جدید دعوت شده می‌دانند چگونه از این فرصت استفاده کنند.

او در مورد وضعیت خود شبه عنوان جانشین آلیسون نیز گفت: «من به کار خود ادامه خواهم داد تا بتوانم مهره مفیدی برای برزیل باشم. می‌خواهم در جام جهانی گلر ثابت تیم باشم.»

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه