استان ها > خوزستان

بانک‌های خوزستان تسهیلات مشاغل خانگی را تا آبان‌ماه پرداخت کنند



بانک‌های خوزستان تسهیلات مشاغل خانگی را تا آبان‌ماه پرداخت کنند

علی اکبر حسینی محراب امروز، ۸ مهرماه در پایان جلسه شورای اشتغال استان، اظهار کرد: امسال در استان خوزستان باید حدود ۶۹ هزار شغل ایجاد شود که در فواصل مختلف رصد و پیگیری می‌شود.

وی افزود: چندین دستگاه اجرایی در این بخش آمار و اعداد خوبی داشتند اما برخی دیگر عملکرد ضعیفی داشتند که حتما باید مورد بررسی قرار گیرد و اطلاع داده شود که توان اجرای تعهدات خود را نداشته‌اند و حتماً تذکر و برخورد لازم انجام شود تا جریان اشتغال رشد داشته باشد.

به گزارش ایسنا، حسینی محراب در خصوص اعتبارات کسب و کارهای خانگی، عنوان کرد: کسب و کارهای خانگی بیشتر در اطراف شهر، محلات شهری و روستاها است که اشتغالی مولد است. راه‌اندازی کار تولیدی در کنار خانواده، نیاز دارد که تسهیلات بانکی ارزان قیمت در اختیار آن قرار داده شود.

وی ادامه داد: به غیر از سه بانک که عملکرد رضایت بخشی داشتند مابقی بانک‌ها عملکرد مناسبی نداشتند و تذکر لازم داده شد و قرار شد حتما تا پایان ماه جاری و آبان ماه، تسهیلات در اختیار متقاضیان دارای پرونده قرار گیرد.

استاندار خوزستان گفت: امیدواریم در نیمه دوم سال که فعالیت تولیدی در استان رنگ و رونق بیشتری دارد بتوانیم با ارایه وام ارزان قیمت به چرخه تولید کمک کنیم.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه