آخرین اخبار

بازی تاکتیکی با پرسپولیس خواهیم داشت


بازی تاکتیکی با پرسپولیس خواهیم داشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سعید اخباری در نشست خبری قبل از بازی چادرملو اردکان و پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر فصل جاری فوتبال کشور گفت: پرسپولیس تیم بزرگ و پر هواداری است که بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد. تلاش می‌کنیم استراتژی مناسبی داشته باشیم و روند خوب خود در بازی‌های قبل را حفظ کنیم. بازیکنان تاکتیک‌پذیری داریم که برای حضور در این بازی از لیگ برتر لحظه‌شماری می‌کردند و اهداف بزرگی دارند. فکر می‌کنم مسابقه تاکتیکی از هر دو تیم ببینیم.

او درباره بازی با پرسپولیس در ورزشگاه تختی تهران افزود: زمین خوب برای هردو تیم خوب و مهم است. هر بار در چمن نامناسب بازی کردیم ضرر داشتیم. به طور مثال ورزشگاه‌های نقش جهان و انزلی در حال حاضر در حد لیگ برتر نیست. امیدوارم شرایط زمین به گونه‌ای نباشد که دو تیم ضرر کنند.

او افزود: بازیکنان فوتبال در تیم‌هایی مثل چادرملو رؤیای بازی مقابل استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را دارند. متأسف هستیم وضعیت در پایتخت به گونه‌ای است که مجبور هستیم در ورزشگاه تختی بازی کنیم و نمی‌دانیم این استادیوم چه وضعیتی دارد. با این حال شرایط برای دو تیم یکسان است و بازی با داور ویدئویی (VAR) برگزار می‌شود.

سرمربی چادرملو در خصوص برگزاری بازی تیمش با حضور VAR یادآور شد: در بعضی از بازی‌ها از داور ویدئویی استفاده شده است. فردا هم بازی ما به دلیل اینکه مقابل پرسپولیس است از VAR استفاده می‌شودو چند تیم با همین سیستم، حق خود را گرفته‌اند و نمی‌شود تیم‌های زیادی که از VAR برای بازی‌های آنها استفاده نشده است، کنار آن تیم‌ها رده‌بندی شوند. اگر تجهیزات VAR کمی داریم، استفاده از این سیستم برای بازی‌ها با قرعه‌کشی مشخص شود نه اینکه چند تیم خاص هر هفته VAR داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال چادرملو با ابراز امیدواری به توجه سازمان لیگ به درخواست باشگاه‌ها برای تغییر قانون استفاده از بازیکنان جوان خاطرنشان کرد: باشگاه‌ها هزینه می‌کنند و باید از بازیکنان خود استفاده کنند. نمی‌دانم چرا مقابل خواسته آنها مقاومت می‌شود. اگر روند تصویب این قانون کمی منطقی‌تر بود، شاید شرایط را می‌پذیرفتیم. با این حال حالا مجبور هستیم هر هفته دو بازیکن بزرگسال خودمان را که برای آنها هزینه کرده‌ایم، روی سکوها بفرستیم تا دو بازیکن زیر ۲۱ سال در لیست قرار بگیرند.

انتهای پیام/

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع دانشجو

نوشته های مشابه