آخرین اخبار

خشم مورایس در خصوص ماجرای آل کثیر | چه کسی این خبر محرمانه را به شما داده؟



به گزارش همشهری آنلاین سپاهان در شرایطی در در هفته ابتدایی لیگ برتر میزبان تراکتور خواهد بود که شایعاتی پیرامون عدم ثبت قرارداد رضا اسدی و عیسی آل‌کثیر و غیبت این دو بازیکن در دیدار حساس طلایی‌پوشان وجود دارد.

ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان، در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور با سوالی در خصوص اسدی و آل‌کثیر مواجه شد و واکنش جالبی به این موضوع داشت.

مورایس در ابتدا در خصوص عدم ثبت قرارداد این دو بازیکن گفت: من نمی‌دانم شما این اطلاعات را از کجا آوردید؟ چه کسی این خبر این اطلاعات را منتشر کرده است؟ آیا این اطلاعات از سوی فدراسیون فوتبال بوده است؟ باید ببینیم اخبار چطور بیرون آمده‌اند. اینها اطلاعات محرمانه هستند که اگر حقیقت داشته باشد، باید ببینیم چطور بیرون آمده است. فقط یک سازمان مسئولیت این اخبار را بر عهده دارد که از آن طرف اعلامی نشده است.

او در خصوص اینکه تراکتور هم با مشکل عدم ثبت قرارداد بازیکنان خود مواجه شده بود، گفت: یعنی تراکتور هم یک بازیکن دارند که قراردادش ثبت نشده است؟ پس فقط اسم بازیکنان سپاهان را بلد هستند؟ این خیلی جذاب است. من آدمی نیستم که در این مسائل ورود کنم. من آدمی هستم که باید برای بازی آماده شوم. وارد بازی می‌شوم و امیدوارم منصفانه و عادلانه باشم. نمی‌دانم.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه