فوتبال و فوتسال

بازیکن پرسپولیسی بعد از پیوستن به استقلال: آمده‌ام تا دیده شوم!



به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد محمدی در حاشیه عقد قرارداد دو ساله با استقلال تهران و در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم به باشگاه بزرگ استقلال پیوستم. یک هفته‌ای بود در خصوص آمدنم به استقلال درگیر بودم. صحبت‌های خوبی با آقای کریمی و امیری داشتم. ضمن اینکه با سرمربی تیم هم ارتباط خوبی دارم و خوشحالم به من اعتماد کردند تا بتوانم در استقلال بازی کنم.

محمدی که قبلاً اعلام کرده بود پرسپولیسی است، در پاسخ به این سئوال که آیا الان نگران حضور در استقلال باتوجه به علاقه اش به پرسپولیس نیست؟ تاکید کرد: نگران هیچ چیز نیستم، تمام هدف شاد کردن دل هواداران استقلال است. به خودم اعتماد دارم و تلاش می‌کنم تا بتوانم در استقلال موفق باشم.

مهاجم و وینگر تیم استقلال در پاسخ به این سوال که شما جایگزین احتمالی مهدی قایدی خواهید بود و اینکه آیا می‌توانید موفق باشید؟ گفت: قایدی و محبی دو بازیکن بزرگ استقلال هستند و عملکرد خوبی داشتند. نمی دانم جای چه کسی آمده‌ام اما برای هر تیمی بازی کرده‌ام تمام توان خود را به کار بسته‌ام، انگیزه‌های زیادی دارم که به تیم ملی دعوت شوم. به استقلال آمده‌ام تا دیده شوم. اگر دعوت شدم که با تمام توان در خدمت تیم ملی خواهم بود اگر هم نشدم برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت دارم.

محمدی در پایان و در پاسخ به این پرسش که چه زمانی در تمرین استقلال حضور پیدا خواهید کرد، گفت: اگر شرایط مهیا شود عصر امروز خودم را به کادر فنی معرفی می‌کنم در غیر این صورت از فردا در تمرین آبی پوشان حاضر خواهم شد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه