دسته‌بندی نشده

بازگشت مسی با بریس و پاس گل

فوق ستاره آرژانتینی با درخشش خود کامبک و پیروزی اینتر میامی را رقم زد.

به گزارش تهران ورزشی، اینتر میامی در شب بازگشت لیونل مسی از سد فیلادلفیا یونیون گذشت. مسی که به علت مصدومیت دو ماه از میادین به دور بود، در این بازی به طور کامل در ترکیب اینتر میامی به میدان رفت و با به ثمر رساندن دو گل و ثبت یک پاس گل زمینه ساز پیروزی تیمش شد.

مسی که پس فینال کوپا آمریکا که در آن از ناحیه مچ پا آسیب دید در هیچ مسابقه‌ای حاضر نشده بود، در این بازی به تیمش کمک کرد پس از یک شروع ضعیف به بازی برگشته و برنده از زمین خارج شود. نابغه‌ی آرژانتینی در دقایق 26 و 30 دروازه‌ی حریف پنسیلوانیایی را گشود و در آخرین ثانیه‌های وقت‌های اضافه هم لوئیز سوارز را در موقعیت گلزنی قرار داد تا ستاره‌ی اروگوئه‌ای کار را تمام کند.

مسی در مصاحبه پس از بازی از بازگشت به مستطیل سبز اظهار خشنودی کرد. «کمی احساس خستگی می‌کنم. گرما و رطوبت هوای میامی هم در این شرایط کمک چندانی نمی‌کند. با این حال خوشحالم که توانستم بازی کنم. مدت زیادی غایب بودم. می‌خواستم به تدریج در جریان بازی قرار بگیرم و به همین علت تصمیم گرفتم از ابتدا بازی کنم. خیلی خوشحالم.»

مسی در پایان هفته‌ی نوزدهم لیگ آمریکا، به رکورد استثنایی 15 گل و 15 پاس گل دست یافته. اینترمیامی هم با 62 امتیاز از 28 مسابقه صدر جدول کنفرانس شرق را در اختیار دارد و به تلاش خود برای کسب بیشترین امتیاز تاریخ لیگ ادامه می‌دهد.

پایان / بهرنگ شیرین‌زاده

نوشته های مشابه