آخرین اخبار

بارسا مهاجم جدید نمی‌خرد: فقط لواندوفسکی!


به گزارش “ورزش سه”، لواندوفسکی از زمان پیوستنش به بارسلونا توانست خیلی زود به یکی از ستاره‌های درخشان این تیم تبدیل شود و در همان اولین فصل حضورش در ترکیب تیم جدیدش عنوان آقای گلی را به دست آورد تا نشان دهد که در لالیگا هم مانند بوندسلیگا توانایی بالایی برای نشان دادن مهارت‌هایش دارد.

این ستاره لهستانی با وجود این که در حال حاضر ۳۶ سال دارد اما احساس می‌کند که همچنان بسیار قدرتمند است و از شرایطی که در زمین دارد بسیار راضی است و البته که کادر فنی بارسا هم نظر مشابهی دارد و روزنامه اسپورت مدعی شده است که این بازیکن قصد ندارد بارسا را در تابستان بعدی ترک کند.

این بازیکن فصل گذشته روزهای سختی را سپری کرد که حتی باعث شد صحبت از جدایی او مطرح شود. او از شرایط فیزیکی بازیکنان بارسا اصلا راضی نبود و خودش هم تحت تاثیر این روند قرار گرفته بود. رابطه او با ژاوی هم در نهایت خوب تمام نشد و همین باعث شد که شرایط بیش از پیش برایش دشوار شود.

اما لواندوفسکی در این فصل نشان داده است که هنوز هم می‌تواند در اوج بازی کند و مدیران بارسلونا هم به این نتیجه رسیده‌اند که او حداقل یک فصل دیگر هم توانایی درخشش در ترکیب این تیم را دارد و قصد ندارند هیچ مهاجمی را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آینده به خدمت بگیرند و لواندوفسکی تا تابستان ۲۰۲۶ در این تیم حضور خواهد داشت.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه