آخرین اخبار

بارسا خسته شد: فروش جانشین مسی در ژانویه


به گزارش “ورزش سه”، فاتی پس از سپری کردن یک فصل نه چندان موفقیت آمیز در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و در ترکیب برایتون تصمیم گرفت که پس از پایان مهلت قرارداد قرضی‌اش بار دیگر به بارسلونا برگردد و مصمم بود که هر طور شده است بار دیگر جایگاهش را در این تیم به دست آورد.

صحبت‌هایی درباره تصمیم مدیران این باشگاه برای فروش او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته به گوش می‌رسد اما او نمی‌خواست این تیم را ترک کند و در تلاش بود که خودش را به هانسی فلیک ثابت کند اما بار دیگر درگیر مشکل قدیمی مصدومیتش شد و چند هفته ابتدایی را از دست داد.

بارسا خسته شد: فروش جانشین مسی در ژانویه

این بازیکن چند روزی است که بار دیگر در نهایت آمادگی در تمرینات بارسا حضور دارد و رسانه‌ها و هواداران این تیم منتظر بودند که او را در ترکیب بارسا در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا یا لالیگا ببینند اما چنین اتفاقی رخ نداد تا مشخص شود که سرمربی جدید این تیم هم هیچ اعتمادی به این بازیکن ندارد و مایل نیست که از او در ترکیب تیمش استفاده کند.

حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که بارسا تصمیم نهایی در این زمینه را گرفته و قصد دارد که فاتی را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی به فروش برساند. آنها پیشنهادهایی که به آنها در زمینه رسیدن به قانونی ۱:۱ لالیگا کمک کند مورد بررسی قرار خواهند تا بتوانند بازیکنی را به عنوان جانشین او خریداری کنند. فاتی در این فصل تا به حال تنها ۲۸ دقیقه در زمین حضور داشته است.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه