آخرین اخبار

این دو بازیکن نباید مصدوم شوند!/ استرالیایی‌ها عامل نگرانی تیم تازه وارد بوندسلیگا


به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که سنت پائولی پس از سال‌ها غیبت در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی آلمان، اکنون نخستین فصل حضورش در بوندسلیگای آلمان را تجربه می‌کند، در آستانه فرا رسیدن دومین تعطیلی بین‌المللی فیفا، نگران بازیکنان ملی پوش خودش است.

سنت پائولی در لیست خود 8 بازیکن ملی پوش دارد که در این بین طبق گزارشی که توسط بیلد آلمان منتشر شده، کادر فنی سنت پائولی به‌خصوص الکساندر بلسین، نگران وضعیت جکسون اروین و کانر مت‎کالف دو هافبک استرالیایی خود هستند که در فصل 2024/25، دو چهره کلیدی ترکیب این تیم بودند.

هر دو بازیکن مدت زیادی است که مصدوم نشده‌اند اما در مجموع یک سال اخیر تعداد بازی‌های زیادی انجام دادند و سال 2024 برای این دو بازیکن جدای از فشار مسابقات باشگاهی، با برگزاری جام ملت‌های آسیا و مقدماتی جام جهانی، از نظر مسابقات ملی نیز تحت فشار هستند. 

تیم ملی استرالیا در شرایطی قرار است در دور سوم و چهارم مقابل چین و ژاپن قرار بگیرد و همچنین کسب یک امتیاز از دو بازی نخست مقابل بحرین و اندونزی، باعث شد گراهام آرنولد از هدایت این تیم برکنار شود و در چنین شرایطی دو هافبک مرکزی تیم ملی استرالیا در تفکرات تاکتیکی سرمربی جدید تیمشان نقشی کلیدی دارند و در این 2 بازی باید بار ساکروس را به دوش بکشند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه