آخرین اخبار

حرف‌های تلخ ستاره پرسپولیس ؛ هیچکس درکم نمی‌کند! | از خدا می‌خواهم که به من صبر بدهد



به گزارش همشهری آنلابن، مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع پرسپولیس که در بازی تیم ملی ایران با قطر دچار مصدومیت دلخراش رباط صلیبی شد، پس از گذشت یک هفته از جراحی‌اش، ویدئویی از خود در اینستاگرام منتشر کرد.

پورعلی‌گنجی گفت: من تا بحال راجع به مصدومیتم صحبتم نکردم‌. اتفاق تلخ و دلخراشی برای من و خانوادم و مردم عزیز کشورم و هواداران پرسپولیس بود. به فال نیک می‌گیرم و از خدا می‌خواهم که به خودم صبر بدهد. هیچکس در جایگاه من نیست که من را درک کند و شاید اگر درک کند نتواند متوجه شود که چه حسی دارم.

پورعلی گنجی ادامه داد: خیلی می‌توانستم به تیم ملی کشورم و پرسپولیس کمک کنم ولی به فال نیک می‌گیرم و تلاش می‌کنم با قدرت برگردم. جراحی‌ام را انجام دادم. الان ششمین روز بعد از عملم است و امیدوارم خدا کمک کند با زمان‌بندی درست برگردم و به تیم ملی و پرسپولیس خدمت کنم.

او خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: با هم بودن رمز موفقیت است. نمی‌خواهم کتابی صحبت کنم چون پارسال در شرایط سخت و راحت کنار هم بودیم و یک اتفاقی را رقم زدیم. از مدیریت، کادرفنی و تک تک بازیکن‌ها حمایت کنید. ما بازیکنان و مجموعه تیم بدون هواداران هیچی نیستیم. فقط حمایت، حمایت و حمایت.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه