آخرین اخبار

او از من خواست به منچستر برگردم/ زنگ زدن به گواردیولا سخت‌ترین کار ممکن بود


به گزارش “ورزش سه”، خولین آلوارز بعد از دو فصل بازی برای سیتی تصمیم به جدایی از این باشگاه و انتقال به اتلتیکو مادرید گرفت. انتخابی ریسکی که باید دید برای او چگونه خواهد بود. ستاره آرژانتینی شروع خوبی در اتلتیکو نداشته و فعلا تنها یک گل به ثمر رسانده است، اما او فرصت زیادی برای اثبات شایستگی‌هایش دارد.

طبعا جدایی از سیتی و پپ گواردیولا ساده نبود. خولین در این رابطه گفت: «تماس با پپ گواردیولا برای من آسان نبود و این شاید یکی از سخت‌ترین کارها بود. من نمی‌توانستم به منچستر برگردم (درگیری با بازی‌های ملی)، اما در آن روزها که می‌خواستم با اتلتیکو قرارداد ببندم، با پپ صحبت کردیم و از او به خاطر این دو سال، به خاطر اعتمادش، به خاطر همه چیزهایی که به من یاد داد و همه چیزهایی که با هم تجربه کردیم، تشکر کردم. او نیز به نوبه خود از من تشکر کرد، زیرا دو سال باورنکردنی در سیتی داشتیم. من هرگز برای او مشکلی ایجاد نکردم و همیشه سعی کردم کمک کنم سیتی به پیروزی برسد. او از من پرسید که آیا می‌توانم یک روز به منچستر بیایم و اینکه اگر آنجا بروم خیلی خوب است. پپ دوست دارد من با هواداران سیتی خداحافظی کنم ولی راستش در تابستان برایم سخت بود و فرصتش مهیا نشد. هر وقت فرصتی پیدا کنم، شاید به منچستر بروم.»

او از من خواست به منچستر برگردم/ زنگ زدن به گواردیولا سخت‌ترین کار ممکن بود

از خولین در مورد اهمیت لیگ قهرمانان برای اتلتیکو پرسیدند: «فینال مسابقه‌ای است که پیروزی در آن به جزئیات زیادی بستگی دارد ولی مهم، رسیدن به آن است. اتلتیکو به فینال نزدیک بوده و می‌دانم که هیجان زیادی در باشگاه وجود دارد. اتلتیکو تیمی دارد که بتواند به فینال برسد. بدیهی است که در تیم به خودمان باور داریم و احساس می‌کنیم که می‌توانیم با هر تیمی مبارزه کنیم. بنابراین بله ممکن است اتفاق بیفتد. مقابل سیتی؟ این بسیار دشوار خواهد بود ولی با سلاح‌هایمان می‌توانیم با آنها نیز بجنگیم.»

دربی یکشنبه برابر رئال: «این یکی از مهم‌ترین بازی‌های جهان است و این خیلی خوب است که فرصت بازی کردن در آن را دارم. دربی بازی بسیار مهمی است اما فعلا به سلتا فکر می‌کنیم.»

2086624

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه