استان ها > کرمان

اهدای جام قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان به سردار دلها 


مدیران و مسئولان فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، مدیرکل دفتر استاندار، مشاور استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس کانون ناشنوایان استان و جمعی از مدیران در این مراسم حضور داشتند. 

حجت‌الاسلام رسول الله‌وردی، مشاور استاندار کرمان با اهدای لوح تقدیری به امضای محمدمهدی فداکار استاندار کرمان به تیم‌ ملی فوتسال ناشنوایان گفت: همه ما از معرفت، مرام و استقامت شما الگو می‌گیریم. 

وی بیان کرد: اقدام شما در اهدای کاپ قهرمانی‌تان به سردار دلها نشان از پیوندی است که ملت ایران در مسیر اعتلای ایران دارند. 

عبدالحامد اردستانی رئیس انجمن فوتسال ناشنوایان ایران گفت: همه اعضای کادر فنی تیم‌ ملی با علاقه حضور پیدا کردند و ریالی بابت تلاش‌های دوستان داده نشده است. 

وی تصریح کرد: ناشنوایان ورزشکار ما مظلوم هستند و پاداش‌ها و هدایای آنها بسیار متفاوت است با آنچه که برای معلولان پارالمپیک دیده شده است. 

اردستانی افزود: تیم‌ فوتسال ناشنوایان یک تیم‌ بی‌بدیل در جهان است؛ دلسوز، باغیرت و زحمت‌کش که بدون چشمداشتی برای کشور و پرچم جمهوری اسلامی ایران می‌جنگند. 

میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز در این مراسم گفت: در مجموعه ورزش توان‌یابان کشور و استان کرمان، نیاز به کاری از باب دلسوزی نداریم و تکلیف قانونی ماست که امورات آنها را پیگیری کنیم. 

وی همچنین از پیگیری‌ها برای راه‌اندازی موزه ورزش استان خبر داد. 

اهدای جام قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان به سردار دلها 

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه