فوتبال و فوتسال

انگار استقلال غیرایرانی است/کاری از دست مدیر بارسا هم بر نمی‌آید!



مهدی فنونی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط استقلال گفت: استقلال در سخت‌ترین شرایط قرار گرفته است، تیمی که در فصل نقل و انتقالات و در حساس‌ترین زمان مدیر عامل و پول ندارد که بتواند بازیکنان مد نظر کادر فنی را جذب کند و این بدترین اتفاق در چند سال گذشته برای استقلال است که روزگاری یکی از بهترین باشگاه‌های جهان بود.

وی ادامه داد: شرایط به گونه‌ای است که انگار استقلال یک تیم غیر ایرانی است و نباید به آن کمک کرد. تبعیض به وجود آمده باعث می‌شود بازیکنان استقلال هم با ناراحتی بگویند این تیم را منحل کنید تا خیال مسئولان و هواداران راحت شود!

پیشکسوت استقلال با اشاره به استعفای حجت کریمی از سرپرستی باشگاه استقلال تصریح کرد: دلایل موفق نشدن کریمی زیاد است. او راه را اشتباه رفت و سوء مدیریتش استقلال را به لبه پرتگاه برد. وعده‌های تو خالی، صادق نبودن با هواداران و رفتارهای غیر حرفه‌ای باعث شد تا هواداران علیه کریمی موضع بگیرند.

فنونی زاده در خصوص انتخاب مدیر عامل جدید گفت: استقلال قبل از مدیر عامل به پول نیاز دارد، مشکل اصلی استقلال در حال حاضر بی پولی است که با سوء مدیریت به وجود آمد. مسئولان ورزش کشور هم بی تقصیر نیستند. مگر می‌شود به یک تیم یک روزه ۱۵۰ میلیارد تومان داده شود اما به تیم دیگر نه، معنی این تبعیض چیست؟ مگر هر دو تیم (استقلال و پرسپولیس) زیر مجموعه وزارت ورزش نیستند؟ در حال حاضر و با توجه به نبود پول حتی اگر مدیر بارسلونا هم به استقلال بیاید کاری از دستش بر نخواهد آمد.

کارشناس فوتبال در خصوص وضعیت استقلال در نقل و انتقالات یادآور شد: متاسفانه وعده‌های دروغ و نبود پول باعث شد تا بازیکنانی که مد نظر استقلال بودند با رقم‌های بسیار بالاتر به تیم‌های دیگر بروند. جواد نکونام هم در مصاحبه اش بر این موضوع تاکید کرد و فکر می‌کنم اگر قرار باشد این روند ادامه پیدا کند، نه تنها نقل و انتقالات را به دیگر تیم‌های لیگ برتری باخته‌ایم بلکه در لیگ هم موفق نمی‌شویم.

وی در خصوص وضعیت نکونام در استقلال اظهار کرد: نکونام در این مقطع حساس و بحرانی مردانگی کرد که تیم را ترک نکرد، او به عهدی که با هواداران بسته بود وفادار ماند و با اینکه شرایط تیم خوب نیست اما با همین تعداد نفرات تمرینات را ادامه می‌دهد و امیدوار است هرچه زودتر تکلیف مشخص شود، از بازیکنان هم باید ممنون باشیم که در این شرایط غیر قابل تحمل و به خاطر هواداران با تمام وجود تمرین می‌کنند و امیدوارند شرایط تغییر کند.

پیشکسوت استقلال در پایان خاطر نشان کرد: مسئولان ورزش کشور هر چه زودتر تکلیف استقلال را روشن کنند، این تیم طفل سرراهی نیست و میلیونها هوادار دارد که نگران تیمشان هستند. بنابراین بهتر است امروز و فردا نکنند و زودتر تکلیف را روشن کنند تا استقلال از این شرایط بحرانی بیرون بیاید.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه