آخرین اخبار

انتقاد فرانسوی‌ها از امباپه: فاجعه‌بار بودی!


به گزارش “ورزش سه”، فاجعه بار، ناکامی در ال‌کلاسیکو، مسابقه‌ای که در آن او رکورد آفساید را شکست، برخی از عناوینی هستند که در فرانسه در مورد عملکرد کیلیان امباپه مقابل بارسلونا به وفور دیده می‌شود، عملکردی که علیرغم تلاش او در تمام 90 دقیقه مقابل دروازه حریف ناموفق بود و انتقادات زیادی را در مطبوعات فرانسه برانگیخت.

نشریه اکیپ تعداد دفعاتی را که بازیکن سابق پاری سن ژرمن در موقعیت آفساید قرار گرفته بود را زیر ذره بین برد و نوشت:“بازیکن سابق پی‌اس‌جی قبل از اینکه آفسایدس اعلام شود، فکر می‌کرد که با یک چیپ بسیار خوب (دقیقه 30) گلزنی کرده است. با مجموع 8 آفساید، این ملی پوش فرانسوی رکورد قبلی خود را که 6 آفساید در یک بازی بود را شکست: بازی در ژانویه 2023 مقابل پی دی کسل در کوپا دو فرانس و مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان در آوریل 2021”.

انتقاد فرانسوی‌ها از امباپه: فاجعه‌بار بودی!

رادیو مونت کارلو عملکرد امباپه برابر بارسلونا را “فاجعه بار” توصیف کرده و همچنین تعداد آفسایدهای او در بازی شنبه شب را بولد کرده است:”آمار برای بازیکنی در قد و قامت او فاجعه بار است: کاپیتان تیم ملی فرانسه با هشت آفساید و همینطور دو گل مردود بازی را به پایان رساند. اگر کیلیان امباپه به عنوان شماره 9، بهتر از توانایی‌های ورزشی خود استفاده می کرد، برنامه رئال مادرید می‌توانست جواب دهد.”

روزنامه لو پاریزین هم با عنوان “ناکامی در ال‌کلاسیکو” عملکرد امباپه را بررسی کرد:” عملکرد او در این فصل با بهترین نسخه خود فاصله زیادی دارد، نسخه ای که هفت سال در پاری سن ژرمن نشان داد و هنوز در رئال مادرید به آن نزدیک نشده است.”

امباپه به هر ترتیب یک بازی کسل کننده را مقابل بارسلونا تجربه کرد و این فرصت را دارد که در بازی هفته آینده مقابل والنسیا به منتقدانش پاسخ بدهد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه