آخرین اخبار

انتقاد سوارز از بیلسا: حتی جواب سلام هم نمی‌داد!


به گزارش “ورزش سه”، تقریبا یک ماه پس از خداحافظی از تیم ملی اروگوئه، لوئیس سوارز به سکوت خود پایان داده و انتقادات تندی را علیه مارسلو بیلسا، سرمربی این تیم مطرح کرد.

سوارز به دی‌اسپورت گفت: “در طول رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا موقعیت‌هایی پیش آمد که به من صدمه زد و من به خاطر عدم ایجاد حاشیه در مورد آن‌ها صحبت نکردم. خیلی از بازیکنان جلسه گذاشتند تا از مربی بخواهند حداقل به ما صبح بخیر بگوید! او حتی به ما سلام هم نمی‌کرد! من یک گفت‌وگوی پنج دقیقه‌ای با بیلسا داشتم تا در مورد این موضوع صحبت کنم و در پایان او فقط گفت «خیلی ممنونم».”

انتقاد سوارز از بیلسا: حتی جواب سلام هم نمی‌داد!

سوارز در انتقاد از رفتارهای عجیب بیلسا ادامه داد: “بیلسا به کادرفنی‌اش اجازه نمی‌دهد هنگام وارد شدن به ما سلام کنند و با ما غذا بخورند! دلم می‌سوزد که تیم ملی به چنین روزی افتاده! بیلسا کنفرانسی برگزار می‌کند و حرف‌های شگفت انگیزی در مورد مردم می‌گوید اما در نیویورک روزی از ما خواست که برای احوالپرسی با طرفداران توقف نکنیم!

من مقابل او ایستادم و گفتم که به هر طریق ممکن به مردم سلام می‌کنیم. از همه می‌خواهم اگر چیزی درست نیست از بازیکنان انتقاد نکنند. بیلسا حتی نحوه تمرین تمام تیم را تغییر داده است.”

سوارز همچنین درباره کاوانی صحبت کرد و از نحوه خداحافظی‌‌ از تیم ملی ابراز پشیمانی کرد: “آیا ما چنین احساسی داشتیم که می‌توانیم ادامه دهیم؟ بله، شاید. اما من و او همه تلاشمان را برای تیم ملی انجام دادیم.”

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه