آخرین اخبار

انتخاب عجیب گریزمان: قرارداد با برند بازیکنان آماتور!


به گزارش “ورزش سه”، این بازیکن فرانسوی قرارداد خود را با شرکت آلمانی به پایان رسانده و کفش‌های برند فرانسوی را به پا خواهد کرد. اخبار مربوط به آنتوان گریزمان همچنان ادامه دارد. ساعاتی پس از خداحافظی از تیم ملی فرانسه، «شاهزاده کوچک» تصمیم بزرگ دیگری گرفته است.

این تصمیم به اندازه مستندی که ساخت و در آن تصمیم به تمدید قرارداد با اتلتیکو مادرید و رد پیشنهاد بارسلونا گرفت، بزرگ نیست، اما همچنان توجه‌ها را به خود جلب خواهد کرد. گریزمان از این پس کفش‌های دکاتلون را خواهد پوشید و قرارداد خود با پوما را به پایان رسانده است. این بازیکن فرانسوی یکی از چهره‌های معروف برند آلمانی بود که از سال ۲۰۱۰ لباس‌های ورزشی او را تامین می‌کرد و او را به یک نماد جهانی تبدیل کرده بود.

این قرارداد در ۱ نوامبر به پایان خواهد رسید و از آن تاریخ به بعد، بازیکن اتلتیکو مادرید می‌تواند مدل جدید کفش‌های کیپستا از برند دکاتلون را بپوشد. دکاتلون با قدرت زیادی وارد بازار فوتبال شده است.

انتخاب عجیب گریزمان: قرارداد با برند بازیکنان آماتور!

این شرکت فرانسوی قراردادی سه ساله با یوفا امضا کرده است تا کیپستا توپ رسمی دو تورنمنت قاره‌ای یعنی لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا باشد. این شرکت فرانسوی در حال حاضر با گائل مونفیس، تنیسور کهنه‌کار، قرارداد دارد و می‌خواهد تعداد بیشتری از ورزشکاران سطح بالا را به خود جذب کند.

این استراتژی مشابه استراتژی برند ژاپنی یونی‌کلو است که با ورود به دنیای ورزش با چهره بزرگی مانند راجر فدرر، قرارداد بست. فدرر پس از بازنشستگی به چهره جهانی این شرکت ژاپنی تبدیل شده است.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه