آخرین اخبار

انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی در بلاتکلیفی


به گزارش جام جم آنلاین، پس از دوران طولانی حضور دو دهه‌ای محمد علیپور در این فدراسیون، سرانجام قانون منع بکارگیری بازنشستگان، شرایط را در این فدراسیون دستخوش تغییر کرد و با آغاز نامنویسی برای انتخاب رئیس جدید فدراسیون انجمن‌های ورزشی رسما وارد پروسه انتخابات شد. همچنین از سوی وزارت ورزش و جوانان نصرالله پریچهره یکی از کارمندان باسابقه وزارت ورزش به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب شد.

مهمترین الزام در برگزاری انتخابات، برگزاری انتخابات کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون بود که پس از پیگیری‌های بسیار در سکوت خبری برگزار شد تا تمامی الزامات لازم برای برگزاری انتخابات فدراسیون مهیا باشد.

 در واقع وزارت ورزش و جوانان تا به حال به خاطر مشخص نبودن نتیجه این انتخابات برای اعلام زمان مجمع انتخاباتی فدراسیون دست نگاه داشته بود و حالا به نظر می‌رسد باید هر چه سریعتر زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون را مشخص کند تا این فدراسیون از وضعیت بلاتکلیفی خارج شود. البته برخی گمانه زنی‌ها حکایت از ابطال ثبت نام‌ها با توجه به گذشته ۶ ماه از زمان آن دارد که اگر این موضوع صحت داشته باشد، بلاتکلیفی برای مشخص شدن سرنوشت این فدراسیون دوچندان خواهد شد. 
این در حالیست که وزارت ورزش و جوانان بار‌ها و بار‌ها تاکید کرده که انتخابات فدراسیون‌های ورزشی در اولین فرصت برگزار شود و فدراسیون‌ها از شرایط بلاتکلیفی خارج شوند.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع جام جم آنلاین

نوشته های مشابه