آخرین اخبار

امید در کنار مجیدی و حجازی می‌نشیند؛/ عالیشاه تضمین نباختن پرسپولیس در دربی!


به گزارش “ورزش سه”، پانزده بازی و صفر باخت، رکوردی تاریخی و منحصربفرد برای امید عالیشاه که هرگز در جریان بازی به استقلال نباخته است. او حالا با انجام شانزدهمین بازی وارد لیست پرسابقه‌ترین بازیکنان دربی هم خواهد شد و در جایگاه ششم روی صندلی داغ کنار سه پرسپولیسی و پنج استقلالی می‌نشیند.

امید که روز گذشته به دومین بازیکن باسابقه تاریخ پرسپولیس تبدیل شد، با حضور در این دربی به رکورد بزرگانی چون زنده یاد ناصر حجازی و ابراهیم آشتیانی خواهد رسید. آرش برهانی، بهروز رهبری‌فرد، فرهاد مجیدی و جواد زرینچه از دیگر بازیکنانی هستند که 16 بار در دربی به میدان رفته‌اند.

عالیشاه در این بازی برای نهمین بار هم بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را خواهد بست تا در جایگاه چهارم قرار بگیرد. سیدجلال حسینی و علی جباری (11)، محمود فکری (10) و همایون بهزادی و مهدی رحمتی (9) پرسابقه‌ترین کاپیتان‌های شهرآورد محسوب می‌شوند که احتمال دارد حتی عالیشاه تا پایان فصل جایگاه آنها را بگیرد.

امید در کنار مجیدی و حجازی می‌نشیند؛/ عالیشاه تضمین نباختن پرسپولیس در دربی!

ستاره خط هافبک پرسپولیس امیدوار است در این بازی چهارمین گل دربی را هم برای خود به ثبت برساند تا وارد جمع ده گلزن برتر بازی پرسپولیس – استقلال شود.

با این حال اصلی ترین طلسم عالیشاه نباختن در دربی است که اگر در این بازی هم ثبت کند، همچنان دست نیافتنی خواهد ماند. جالب اینکه بعد از او مهدی ترابی با 13 بازی بدون باخت، دیگر بازیکن رکورددار در شهرآورد محسوب می‌شود که البته این بار در دربی غایب خواهد بود.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه