آخرین اخبار

امیدواری یونایتد: سه ستاره در یک قدمی بازگشت


کد خبر : 1993083 |
19 دی 1402 ساعت 10:49 |
293 بازدید |

0
دیدگاه

لوک شاو، هری مگوایر و کریستین اریکسن آماده بازگشت به میادین پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت‌شان هستند.

امیدواری یونایتد: سه ستاره در یک قدمی بازگشت

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد در چند ماه اخیر فهرستی بلند بالا از مصدومان داشته که شرایط را برای این تیم در میدان بیش از پیش دشوار کرده و مشکلات بسیاری را برای آنها به همراه داشته است. 

شاگردان اریک تن‌هاخ شب گذشته موفق شدند در دور سوم از رقابت‌های جام حذفی انگلیس برابر ویگان به پیروزی برسند اما هفته آینده در لیگ برتر انگلیس باید در اولدترافورد روبروی تاتنهام قرار بگیرند که بازی بسیار سخت و حساسی برای آنها خواهد بود. 

اما این مربی هلندی امیدوار است که بتواند در این بازی از سه ستاره مصدوم تیمش که می‌توانند نقش مهمی را در ترکیب یونایتد ایفا کنند استفاده کند و این خبر خوبی برای او و هواداران این تیم است. 

1926395

تن‌هاخ در این باره گفت:« بعضی از مصدومان آماده بازگشت به میدان هستند. من فکر می‌کنم به زودی چند بازیکن را در اختیار خواهیم داشت. امیدواریم که آنها بتوانند برای دیداری که در این هفته در پیش داریم به ترکیب تیم ما اضافه شوند. 

صحبت من درباره کریستین اریکسن، احتمال لوک شاو و شاید هری مگوایر است. بازگشت آنها کمک بزرگی برای ما خواهد بود. اما فکر می‌‎کنم برای این که میسون مونت را دوباره در زمین ببینیم باید چند روز یا چند هفته بیشتر صبر کنیم.»

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه