آخرین اخبار

امیدوارم تا روز بازی آماده شوند؛ / شمسایی: بازیکنانم دچار آنفولانزا شده‌اند


به گزارش “ورزش‌سه”، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفتگویی درباره آخرین شرایط تیم‌ملی اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد و گفت: خدا را شکر صعودمان به مرحله یک شانزدهم قطعی شده و شرایط در تیم خوب است.

او در ادامه به موضوع مهمی در اردوی تیم ملی اشاره کرده و می‌گوید: اما متاسفانه از روزی که آمدیم به دلیل تغییر شرایط آب و هوایی ایران و ازبکستان چند بازیکن تیم‌ملی حال خوبی نداشتند که متاسفانه در این چند روز شرایط آنها کمی بدتر شده است و به گفته پزشکان تیم آنها به ویروس آنفولانزا دچار شده‌اند.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال که با فارس گفتگو کرده ادامه می‌دهد: متاسفانه در حال حاضر درخشانی، اولاد قباد، داوودی، مومنی و یوسف خواه همگی تحت نظر پزشک تیم هستند. البته اصغر حسن زاده، کاپیتان تیم‌ملی هم این شرایط را داشت که خدا را شکر با کمک پزشکان تیم کمی بهتر شده است.

وی افزود: امیدوارم تا روز بازی همه بازیکنان سلامتی خود را بدست آورند. اصلا فکرش هم نمی‌کردیم چنین مشکلی برای بازیکنانم به وجود آید و به همین راحتی دچار این بیماری شوند به هر حال اتفاقی است که افتاده است‌ و ما منتظر نظر پزشکان تیم هستیم.تا ساعاتی دیگر قرار است قبل از بازی با فرانسه تمرینی را داشته باشیم و انشالله برای بازی با این تیم آماده می‌شویم.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه