آخرین اخبار

الکساندر نوبل:/ ولاهوویچ خیلی خوبه، مثل بمب افکنه!


به گزارش “ورزش سه”، اشتوتگارت در بازی هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف یوونتوس برود و در نشست خبری قبل از این بازی الکساندر نوبل به همراه سباستین هوینس مقابل خبرنگاران نشست تا به سوالات آن‌ها پاسخ بدهد.

نوبل درباره شرایط تیمش قبل از این این بازی حساس گفت:“ما بازی آن‌ها را آنالیز کردیم، اما باید به جلو نگاه کنیم. خوشحالیم که یکی پس از دیگری بازی داریم و این به ما کمک می‌کند اشتباهات را فراموش کنیم.”

چگونه می توانید مشکلات را حل کنید؟

بله قبول دارم که ما کمتر از قبل تمرین می‌کنیم. ما هر سه روز یک بار بازی می‌کنیم و مهم است که آماده شویم. به نظر من مسابقه بهترین تمرین است. ما زمان زیادی را صرف تماشای ویدیوها و آنالیز می‌کنیم، اما همه مسابقات را به تمرین ترجیح می‌دهند.

برای برنده شدن چه کاری باید انجام دهید؟

ما باید شیوه بازی خود را به یوونتوس تحمیل کنیم. باید شجاع و مسلط باشیم.  سعی کنیم که مالکیت آن‌ها را قطع کنیم و توپ را زیاد به حریف ندهیم. گلزنی به یووه آسان نیست، اما باید بهتر از شنبه دفاع کنیم.

الکساندر نوبل:/ ولاهوویچ خیلی خوبه، مثل بمب افکنه!

رویارویی با دوشان ولاوویچ؟

او مهاجمی با تکنیک عالی است. سرعت بالایی دارد و می‌داند که چگونه ضربات آزاد را بزند. او گل می‌زند و فیزیک خیلی خوبی دارد. به نظرم او بمب افکن است! مهاجم بزرگی که خیلی از تیم‌ها دوست دارند او را داشته باشند. ویدیوهای زیادی از او دیده‌ام و  چیز خاصی وجود ندارد که خیلی روی او تمرکز کنیم. باید به عنوان یک تیم در دفاع خوب کار کنیم تا او را متوقف کنیم. اما از بازی مقابل او خوشحالم.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه