ورزشی > فوتبال، فوتسال

الوطن: استقلال امیدهای السد را زنده کرد



الوطن: استقلال امیدهای السد را زنده کرد

به گزارش ایسنا، السد در دیدار هفته دوم لیگ نخبگان آسیا برابر استقلال با دو گل به پیروزی دست پیدا کرد تا نخستین بردش را در این رقابت‌ها رقم بزند.

روزنامه الوطن با تیتر «پیروزی برابر استقلال امیدهای السد را در  لیگ نخبگان زنده کرد»، نوشت: السد توانست در این بازی حساس با دو گل به پیروزی برسد. السد نمایش بسیار خوبی داشت و کنترل کامل بازی در دستش بود؛ به طوری که فرصت‌های خوبی را هم روی دروازه حریف خلق کرد. اگر بازیکنان السد از فرصت‌های به‌دست‌آمده استفاده می‌کردند می‌توانستند پیروزی به‌ مراتب پرگل‌تری را به دست آورند.

این روزنامه قطری در ادامه نوشت: السد در همان ابتدای بازی برای گل‌زدن فشار آورد تا اینکه اشتباه سنگربان استقلال باعث شد در دقایق پایاپی نیمه نخست دروازه این تیم باز شود. شاگردان سانچس در نیمه دوم به مراتب بازی بهتر و هجومی‌تری را به نمایش گذاشتند. آنها فرصت‌های بیشتری را نسبت به نیمه نخست خلق کردند. سنگربان استقلال با وجود اشتباه بد نیمه نخستش در نیمه دوم عملکرد بسیار خوبی داشت و بارها با واکنش‌هایش دروازه آبی‌ها را نجات داد. سرانجام السد گل دوم خود را با درخشش اکرم عفیف از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. استقلال در دقایق پایانی به ارسال‌های بلند رو آورد اما خط دفاعی و دروازه السد عملکرد بسیار خوبی داشتند و در نهایت بازی با دو گل به سود السد به پایان رسید.

روزنامه الرای قطر هم با تیتر «السد واکنش نشان داد و به وعده‌اش عمل کرد»، نوشت: السد بازی بسیار خوبی را برابر استقلال به نمایش گذاشت و نخستین پیروزی خود را در لیگ نخبگان آسیا به دست آورد.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه