آخرین اخبار

فعالان کانون مساجد آماده برای میزبانی از ماه میهمانی خدا هستند – ارتباط فرهنگی


مصطفی آمون در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آماده‌سازی مساجد برای ماه مبارک رمضان اظهار کرد: همزمان با هفته غبارروبی مساجد به مناسبت ماه مبارک رمضان، فعالان کانون‌های مساجد در این امر خیر مشارکت و مساجد را برای پذیرایی از ماه میهمانی خدا آماده کردند.

وی افزود: هر ساله این سنت حسنه به همت نوجوانان و جوانان با شور و نشاط خاصی صورت می‌گیرد و مساجد را برای برپایی هرچه باشکوه‌تر ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان آماده‌سازی می‌کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به نامگذاری دهه پایانی ماه شعبان با عنوان دهه غبارروبی مساجد تصریح کرد: آئین غبارروبی مساجد علاوه بر آماده‌سازی مساجد برای برپایی برنامه‌های مختلف در ماه مبارک رمضان، به نوعی باعث آمادگی دل‌های مؤمنان برای حضور هر چه معنوی‌تر در برنامه‌های این ماه پرفضیلت می‌شود.

آمون ادامه داد: ویژه برنامه‌های قرآنی همانند آئین‌های جز خوانی و محافل انس با قرآن کریم، برگزاری جلسات بصیرتی، برپایی سفره‌های افطاری ساده، اجرای سرودها و همخوانی‌های نوجوانانه، تجلیل از روزه اولی‌ها و توجه ویژه به پایگاه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان توسط کانون‌های مساجد استان اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد استان اردبیل فعال هستند که در این امر مهم برای آماده‌سازی مساجد در استقبال از ماه مبارک رمضان مشارکت می‌کنند.

منبع:مهر



این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

لینک خبر

نوشته های مشابه