ورزشی > فوتبال، فوتسال

الهامی: بابت استعفایم معذرت می‌خواهم/خود را مقصر نتایج می‌دانم



الهامی: بابت استعفایم معذرت می‌خواهم/خود را مقصر نتایج می‌دانم

به گزارش ایسنا، ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی برابر استقلال در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر، گفت: با یک تیم قابل احترام و تیمی که همیشه خطرناک است بازی داریم، مخصوصا اکنون که در بهترین فرم خود قرار دارد. ما نساجی هستیم و هیچ هراسی از هیچ تیمی نداریم. فردا بچه‌های ما باید با یک تمرکز خیلی خوب و انگیزه مضاعف نسبت به بازی‌های قبل داشته باشند و باید با وجود هواداران‌مان یک شروع خوب داشته باشیم تا نتیجه قابل قبولی رقم بزنیم. 

سرمربی نساجی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه بازیکنان جدیدی که جذب شده‌اند فردا به بازی می‌رسند؟ گفت: این بازیکنان خیلی دیر به ما ملحق شده‌اند و هنوز تصمیم قطعی برای فردا گرفته نشده ولی فکر می‌کنم تا جایی که امکان داشته باشد بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم. آن‌ها بازیکنان خوب و توانمندی هستند مخصوصا کوین یامگا و منتظر محمد که در ایران بودند و قابل شناخت هستند. آقای ساندر مرکل‌ و محمد عیسی هم در ادامه راه به ما کمک می‌کنند.

الهامی درباره وجود تکنولوژی کمک داور ویدئویی در بازی فردا برابر استقلال گفت: به شرایط بازی کمک خواهد کرد و حداقل مربی‌ها دیگر بی‌جهت اعتراض نمی‌کنند و باید به شرایطی که VAR دارد اطمینان کرد.

سرمربی نساجی افزود: نتایجی که تاکنون کسب کردیم دلخواه من نیست ولی کوتاهی صورت نگرفته است. هواداران همه جانبه کنار ما بوده‌اند و اگر کوتاهی بوده از طرف من بوده ولی ما سه سال است که کنار هم هستیم و افتخار می‌کنم که خود را جزوی از مردم قائمشهر می‌دانم. نساجی تیم من نیست، خانواده من است. اگر قولی دادم تا جایی که توانستم به آن عمل کردم. اکنون هم قول می‌دهم که بهترین نتیجه تاریخ نساجی در لیگ برتر را کسب کنم.

الهامی درباره استعفای خود در هفته چهارم مسابقات گفت: من خود را مقصر نتایج می‌دانستم و نمی‌توانستم به کسی ایراد بگیرم. از مدیریت باشگاه، بازیکنان و هواداران عذرخواهی می‌کنم. بازیکنانی که جذب شده با کارشناسی به خدمت گرفته شدند. ای کاش زودتر اضافه می‌شدند چون که ما دیر شروع کردیم. بازی‌های قبل دست‌مان خالی بود اما اکنون شرایط فرق کرده است. هم مصدومان برگشته‌اند و هم بازیکنان جدیدی جذب شده‌اند.

الهامی درباره آخرین دیدار با استقلال که با تساوی پایان یافت و استقلال از قهرمانی دور شد، گفت: فوتبال حافظه خوبی ندارد و بلکه آلزایمر دارد، نه ما نساجی فصل قبل هستیم و نه استقلال تیم سال قبل است. فردا یک بازی خوب است که دو تیم در شرایط خوبی قرار دارند. ما قهرمانی را از استقلال نگرفتیم بلکه با آن امتیاز نساجی را در لیگ برتر نگه داشتیم.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه