سایر ورزش ها

المپین‌های تیراندازی خطاب به وزیر:حضور و توجه شما باعث دلگرمی است



المپین‌های تیراندازی خطاب به وزیر:حضور و توجه شما باعث دلگرمی است

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه امینی، تیرانداز المپیکی ایران در ماده تفنگ در حاشیه دیدار با وزیر ورزش و جوانان گفت: از شما تشکر می‌کنم که به ما سر زدید. حضور شما و حمایت‌هایتان برای ما دلگرمی است. از فدراسیون و رئیس هم تشکر می‌کنم که تلاش کردند تا تجهیزات را به روز کنیم. کارهایی که می‌توانستند انجام دهند تا بهتر تمرین کنیم انجام دادند. اکنون سه هفته مانده به المپیک و همه تلاشمان را می‌کنیم تا با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کنیم.

وی گفت: یک موضوع دیگر هم راجع به سلاح است که که انفرادی به شما خواهم گفت. از مربیان هم تشکر می‌کنم که واقعاً در این مدت زحمت کشیدند و تلاش کردند که در بهترین شرایط باشیم. برای به روز کردن سلاح و لباس کلی زحمت کشیدند.

وزیر ورزش در ادامه صحبت‌های امینی گفت: شما تک تک خودتان نیستید، نماینده ایران هستید. رفتارها و برخوردهای شما کشور را ارائه می‌کند. توصیه می‌کنم همانطور که تا امروز در همه عرصه‌های اجتماعی موفق بودید فکر کنید آخرین المپیک است و شاید دیگر این فرصت برای شما پیش نیاید. البته نجمه خدمتی، الهه احمدی و مه‌لقا جام‌بزرگ در چندین دوره حضور داشتند و شما هم می‌توانید.

شرمینه چهل امیرانی، دیگر تیرانداز المپیکی ایران هم گفت: به خاطر حضورتان تشکر می‌کنم. حضورتان باعث دلگرمی است. همینطور از قول‌هایی که بابت تجهیز سالن‌ها و کمک به فدراسیون دادید تشکر می‌کنم. تیراندازی تجهیزات محور است و هرچقدر شرایط بهتر باشد ما بیشتر می‌توانیم تلاش کنیم. فدراسیون، کمیته ملی المپیک، مربیان و همه کمک کردند تا در بهترین شرایط تمرین کنیم و در مسابقات شرکت کنیم. امیدوارم در پاریس عملکرد خوبی داشته باشیم.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه