فوتبال و فوتسال

نساجی؛ ناآماده در ایران و آسیا/ سرنوشت سرمربی به تیم سابق افتاد


به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی مازندران در آخرین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل نوبهار ازبکستان در حالی که از حریفش پیش بود با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

اخراج صابر حردانی و نداشتن برنامه مشخص برای مواجه شدن با چنین وضعیتی، موجب ایجاد آشفتگی در ترکیب نساجی شد تا در نهایت با کمی بدشانسی بازی را با نتیجه دو بر یک به حریف ازبکستانی واگذار کنند و اینگونه دومین شکست شاگردان رحمتی در لیگ قهرمانان آسیا رقم خورد.

این شکست در حالی برای نساجی رقم خورد که این تیم ۴ بازی رسمی اخیر خود را با شکست به پایان رسانده است و با یک گل زده و هفت گل خورده نتایج ناامید کننده‌ای در کارنامه به ثبت رسانده است.

شاگردان سید مهدی رحمتی دو بازی آخر خود در لیگ برتر را با نتیجه مشابه یک بر صفر به ملوان و آلومینیوم واگذار کردند و در لیگ قهرمانان آسیا هم پیش از شکست اخیر برابر نوبهار ازبکستان، مقابل الهلال با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شده بودند.

در لیگ قهرمانان آسیا کار نساجی برای صعود به مرحله بعدی سخت شده است و اما و اگرهای زیادی برای صعود خواهند داشت. تیم‌های الاتحاد و نوبهار در این گروه ۷ امتیازی هستند و نساجی با ۳ امتیاز پشت سر آنها قرار دارد.

نساجی؛ ناآماده در ایران و آسیا/ سرنوشت سرمربی به تیم سابق افتاد

این نتایج ضعیف نساجی در لیگ برتر هم تکرار شده است. این تیم با ۵ امتیاز از ۶ مسابقه آمار ضعیفی از خود به نمایش گذاشته‌ است. یک برد، دو تساوی و سه شکست آمار خوبی برای تیمی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، نیست.

این نتایج ضعیف موجب نارضایتی هواداران متعصب نساجی از عملکرد تیمشان شده است و از طرفی زمزمه‌های اخراج سید مهدی رحمتی از داخل باشگاه به گوش می‌رسد. دیدار آتی نساجی در لیگ برتر یکشنبه (۷ آبان) مقابل سپاهان است، تیمی که مهدی رحمتی سرمربی امروز نساجی سابقه بازی و حتی قهرمانی در آن را دارد.

شاید این بازی آخرین فرصت و شانس سرمربی نساجی برای حفظ جایگاه خود و کسب رضایت مدیران و هواداران تیم باشد تا اندکی از لبه‌ی تیغ اخراج فاصله بگیرد. دیدارهای بعدی نساجی هم مقابل تراکتورسازی در تبریز و نوبهارنامنگان خواهد بود.

این عملکرد ضعیف نه تنها کادر فنی که بازیکنان این تیم را هم تحت تأثیر قرار داده است. بازیکنان تیم نساجی در اقدامی مشترک، استوری در صفحات خود در فضای مجازی منتشر کرده‌اند و از هواداران خواسته‌اند تا حمایت بیشتری از این تیم در بازی‌های پیش رو داشته باشند.

در هر صورت دیدار با سپاهان و نتیجه به دست آمده در آن برای نساجی بسیار تعیین کننده خواهد بود. شاید نتیجه این بازی مشخص کند که مدیران نساجی با مهدی رحمتی ادامه همکاری خواهند داشت یا دست به تغییر می زنند.

نساجی؛ ناآماده در ایران و آسیا/ سرنوشت سرمربی به تیم سابق افتاد

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه