آخرین اخبار

اعزام تیم جودو ناشنوایان به مسابقات جهانی قزاقستان


به گزارش “ورزش سه” مهدی درخشنده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات جهانی جودو ناشنوایان ۲۴ فروردین در قزاقستان برگزار می‌شود و به مدت ۲ روز ادامه خواهد داشت. برای شرکت در این مسابقات جودوکاران زن و مرد در رشته‌های کاتا و کومیته ۲۱ فروردین عازم این رقابت‌ها می‌شوند.

او افزود: برای آماده سازی جودوکاران ۴ مرحله اردو پیش‌بینی شده بود که آخرین مرحله اردو که وصل به اعزام است از ۶ فروردین در محل فدراسیون آغاز شده و تا ۲۱ فروردین ادامه خواهد داشت.

رئیس انجمن جودو ناشنوایان تصریح کرد: هیچ مشکل اعتباری وجود ندارد و بودجه لازم برای اعزام از طریق اسپانسر تامین شده است.

وی هم‌چنین از برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی جودو خبر داد و گفت: برای حل مشکل حریف تمرینی جودوکاران، طی صحبتی که با آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو داشتیم قرار شد برای آمادگی بهتر جودوکاران ناشنوا اعزامی به مسابقات جهانی، اردوی مشترکی با تیم ملی جودو برگزار کنیم که این اردو تا زمان اعزام برپا خواهد بود.

درخشنده در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار به کسب جایگاه قهرمانی در مسابقات جهانی قزاقستان هستید، افزود: جودوکاران ما در هر تورنمنتی مدال‌آور بودند این که در قزاقستان نیز بتوانیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم قابل پیش‌بینی نیست. تلاش بر این است که بهترین عملکرد را در قزاقستان داشته باشیم.

او در پایان از کادر فنی پیشین جودو ناشنوایان که برای موفقیت این تیم زحمات زیادی کشیدند، تشکر کرد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه