آخرین اخبار

اعتراض عجیب واترپولوی ایتالیا: پشت کردن به داوران!


به گزارش “ورزش سه”، ایتالیایی‌ها که با خشم زیادی از حذف خود در مرحله یک چهارم نهایی المپیک پاریس 2024 پس از یک تصمیم سوال‌برانگیز داور مقابل مجارستان (12-10) صحبت می‌کنند، روز جمعه در جریان مسابقه رده‌بندی مقابل اسپانیا در جریان نواختن سرود ملی پشت به داوران کردند تا اعتراض خود را نشان دهند.

در جریان این مسابقه مقابل مجارستان، داور، بازیکن ایتالیایی را به دلیل رفتار خشونت‌آمیز اخراج کرد و علاوه بر آن، گلی را که این بازیکن به ثمر رسانده بود، مردود اعلام کرد. بلافاصله پس از پایان مسابقه یک چهارم نهایی (12-10)، نمایندگان ایتالیا به فدراسیون جهانی شنا و دادگاه ورزش اعتراض کردند.

فرانچسکو کدیمی به نشانه اعتراض 4 دقیقه در آب حضور نداشت. اگرچه در نهایت مشخص شد که فرانچسکو کدیمی رفتار خشونت‌آمیزی نداشته و محرومیت او لغو شد، اما قوانین اجازه تغییر نتیجه مسابقه را نمی‌دهد و صعود مجارستان به نیمه‌نهایی تایید شد.

این بازیکن در اعتراض به این تصمیم، در مسابقه مقابل اسپانیا به مدت چهار دقیقه، یعنی به اندازه مدت محرومیت خود در یک چهارم نهایی، در استخر حضور نداشت. ایتالیا در نهایت با نتیجه 11-9 شکست خورد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه