آخرین اخبار

اظهارات جنجالی ساپینتو؛ خوب شد این بازیکن از استقلال رفت | اقدام مورایس طبیعی نبود ؛ ناراحتم | اشتیاق من ماندن در استقلال است اما …



به گزارش همشهری آنلاین، ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پیش از مسابقه با نساجی مازندران در نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: فردا یک بازی سخت دیگر داریم که مقابل نساجی در جام حذفی است. تیمی که خیلی خوب می شناسمیش ۴ بار با این تیم بازی کردیم و تاریخچه خوبی در مسابقات حذفی دارد. از تمامی ظرفیت هایمان استفاده می کنیم و با تمرکز کافی تلاش می کنیم این حریف را شکست بدهیم.

برای هر دو حالت مقابل نساجی آماده هستیم

وی در مورد اینکه فصل گذشته نساجی استقلال را شکست داد و امروز هم سرمربی این تیم گفته دوباره می‌خواهیم قهرمان شویم، گفت: من این مربی جوان اسپانیایی را دیده‌ام. به نظر من تفاوتی که بین ایشان و دیگر مربیان هست سیستم‌شان یکی است اما مربیان دیگر بیشتر صبر می‌کنند. نساجی بیشتر سیستم دفاعی دارد و سعی می‌کنند حریفان‌شان را با ضدحمله غافلگیر کنند. شاید آنها هم فردا سیستم‌شان را تغییر دهند. شاید با پنج بازیکن در خط وسط بازی کنند. ما برای هر دو حالت آماده هستیم. اما  همانطور که گفتم حریف تیم بسیار خوب و با بازیکنان با تجربه‌ای است که آنها هم مثل ما می‌خواهند به فینال حذفی برسند ولی من امیدوارم با شرایط و کیفیتی که در دو بازی قبلی داشتیم به کارمان ادامه دهیم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن گل بزنیم. این مسئله مقابل تیم نساجی خیلی مهم است که بتوانیم زودتر گل بزنیم بعد از آن هم بتوانیم بازی خوبی داشته باشیم.

ساپینتو ادامه داد: انتظار داریم یک تیم سخت مقابل ما قرار بگیرد که بیشتر به کار دفاعی مشغول است ما هم باید خوب تحرک داشته باشیم، سریع بازی کنیم و کاری که انجام می‌دهیم را تمام کنیم تا جایی که می‌توانیم با گلزنی. 

بعد از موضوع یزدانی از مورایس ناراحت شدم

سرمربی پرتغالی استقلال در مورد  اینکه مورایس هموطن او که سرمربی سپاهان است برایش آرزوی موفقیت و قهرمانی در جام حذفی کرده است، عنوان کرد: من رابطه بسیار خوبی با ایشان دارم قبل از آن موضوع سیاوش، بعد از آن اتفاقی که افتاد من یک ذره ناراحت شدم که داخل و بیرون زمین چه اتفاقی رخ داد. بعد از آن ما دیگر صحبتی نکردیم. ما در پرتغال رسمی داریم و انتظار داشتم طبق آن او به من زنگ می‌زد و با من صحبت می‌کرد که چه اتفاقی افتاده است. آن اتفاقی که رخ داد و بعد از آن اشتباه بزرگ بازیکن ما به تیم حریف رفت که من تاکنون در فوتبال چنین چیزی ندیده بودم. البته برای ما هم خوب شد چون بعد از جدایی سیاوش تیم ما خیلی خوب شد ولی انتظار این را داشتم که سرمربی حریف با من تماس بگیرد و شرایط را توضیح بدهد. شاید یک روزی او به من زنگ بزند راجع به شرایط عجیب و غریب با من صحبت کند. 

باید در این باره بازرسی و تحقیق می شد

وی افزود: کمیته باید راجع به این موضوع بازرسی و تحقیقی می کرد ولی هیچ اتفاقی رخ نداد اما هر کس مسئول رفتار خودش است. شاید یک روز او به من توضیح بدهد باید ببینیم.

اقدام مورایس در بردن آن بازیکن طبیعی نبود

ساپینتو گفت: در مورد اینکه اختلافی با مورایس دارند، گفت: نه، ولی بعد از آن ماجرا دیگر با هم صحبتی نکردیم و فکر می‌کردم باید این موضوع را توضیح می‌دادند که چرا او آن بازیکن را بعد از پنالتی به تیم خودش برد که سه امتیاز را از ما گرفت این طبیعی نبود. در این فرهنگی که در پرتغال هست باید جدیت و احترام بیشتری به خرج داد من هیچ وقت چنین بازیکنی را از تیم حریف که آن کار را کرده باشد نمی‌آورم اما او این کار را انجام داد. ولی این منم، من اینجوری هستم. 

وی در مورد  اینکه هفته پیش برد پرگلی مقابل تراکتور داشتید و قبل از دربی یک برد پرگل مقابل هوادار به دست آوردید آیا این مسئله باعث نمی‌شود که بازیکنان استقلال با اعتماد به نفس کاذب وارد مسابقه شوند، اظهار داشت: نه. 

شرایط ما یک ذره فاجعه آمیز است؛ اما بدون پول هم پیروز می شویم

سرمربی استقلال در مورد اینکه امید زیادی به قهرمانی در جام حذفی دارید و آیا مدیران باشگاه استقلال برای بهتر شدن شرایط مالی کمک کرده‌اند یا نه، بیان داشت: شما همیشه این سؤال مشابه را از من می‌پرسید. می‌دانید که شرایط ما یک ذره فاجعه‌آمیز است. من و بازیکنان تا الان در مورد شرایط مالی صحبت نکرده‌ایم از آنها خواسته‌ام که چنین کاری کنند. ماساژورها، کادر پزشکی، تدارکات و … می‌دانیم مشکلات زیادی هست. در مورد این از من نپرسید. ما بدون پول هم مقابل نساجی بازی می‌کنیم و می‌رویم که این تیم را ببریم.

دربی در فینال؟ فعلا تمرکز ما روی بازی با نساجی است

ساپینتو در مورد اینکه در صورت صعود به فینال ممکن است شاهد یک دربی در فینال باشیم و همچنین یک دربی هم در سوپرجام در صورت قهرمانی استقلال پیش‌رو خواهیم داشت، عنوان کرد: اول ما باید در مورد نساجی صحبت کنیم. تمرکز من اکنون روی بازی نساجی است.

امیدوارم اشتباهات لیگ در حذفی رخ ندهد

وی در مورد اینکه تصور می‌کنید اشتباهاتی که در لیگ علیه استقلال انجام شد در جام حذفی هم رخ بدهد، گفت: امیدوارم که نشود. 

اشتیاق من ماندن در استقلال است

سرمربی استقلال در مورد اینکه هواداران استقلال امیدوارند که شما در استقلال بمانید، عنوان کرد:‌ این آرزو و اشتیاق من است اما خبر جدید تا  الان ندارم.

در زمان درست صحبت هایم را انجام داده ام

ساپینتو در مورد اینکه صحبت‌های او بعد از قهرمانی پرسپولیس بازتاب زیادی داشت و پیشکسوتان حریف از او انتقاد زیادی کردند، گفت: در زمان درست صحبت‌هایم را انجام داده‌ام و اکنون تمام شده است. (مترجم و مدیر رسانه‌ای استقلال از خبرنگاران خواست که فقط در مورد بازی فردا سؤال بپرسند)

همه ما متمرکزیم تا نساجی را شکست بدهیم

وی در مورد اینکه گفته می‌شود ساپینتو گفته قائدی و محبی باید در استقلال بمانند آیا این مسئله را تأیید می‌کند، گفت: هر روز شایعات در رسانه‌ها هست من چه می‌توانم بگویم. اکنون همه ما اینجا هستیم، همه ما متمرکزیم تا نساجی را شکست بدهیم. همه تمرکز داریم که بازی فردا را ببریم این مهم‌ترین نکته است. 

احتمال دارد یامگا بازی کند

سرمربی استقلال در مورد مصدومیت بازیکنان مثل رضا میرزایی، یامگا، صالح حردانی گفت: الان نه، فقط در مورد رضا میرزایی می‌گویم که دیگر نمی‌تواند برای ما بازی کند احتمال دارد یامگا بازی کند اما فردا همه می‌خواهیم پیروز شویم و برد را به مصدومان تقدیم کنیم. میرزایی مصدومیت بزرگی داشت، آدم بسیار خوبی است، شرایط خیلی خوبی داشت که دچار مصدومیت شد. ما برای رضا این بازی را می‌بریم. 

وی در مورد انتشار عکسی از او در فضای مجازی گفت: مسئله مهمی نبود کیفم به زمین افتاده بود. 

تمرین پنالتی داشتیم

سرمربی استقلال در مورد اینکه استقلال فصل پیش در ضربات پنالتی به نساجی باخت و آیا این تیم تمرین پنالتی برای بازی فردا انجام داده  است یا نه، گفت: بله. تمرین پنالتی داشتیم.



منبع همشهری آنلاین

نوشته های مشابه