آخرین اخبار

اشتباه عجیب یونایتدها: حتی تعویض هم بلد نیستند!


به گزارش “ورزش سه”، در دیداری که منچستریونایتد با نتیجه ۳-۰ مقابل تاتنهام هاتسپر شکست خورد، شیاطین سرخ برای دقایقی با ۹ نفر در زمین حضور داشتند. این اتفاق به دلیل اشتباه کادر فنی یونایتد در تعویض بود که باعث نارضایتی هواداران شد.

یونایتدها امشب بار دیگر عملکرد ضعیفی از خود نشان دادند. گل‌های برنان جانسون، دژان کولوسفسکی و دومینیک سولانکه باعث شد که تاتنهام برای چهارمین بار متوالی در تمامی رقابت‌ها پیروز شود و یونایتد در دومین بازی خانگی پیاپی در لیگ برتر با نتیجه ۳-۰ مغلوب شود.

در هنگام برتری یک گله تیم مهمان در دقایق پایانی نیمه اول، برونو فرناندز به دلیل تکل بر روی جیمز مدیسون کارت قرمز دریافت کرد و منچستر یونایتد را در موقعیت دشواری قرار داد. در همان لحظات، کوبی ماینو، هافبک منچستریونایتد، به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج و مشکلات تیم اریک تن‌هاخ بیشتر شد.

اشتباه عجیب یونایتدها: حتی تعویض هم بلد نیستند!

در مقطعی از بازی، منچستریونایتد ۹ نفره شد زیرا کادر فنی در اجرای پروتکل تعویض و ثبت آن اشتباه کردند و میسون مونت، بازیکن جایگزین، برای لحظاتی در کنار زمین باقی ماند. بازی از سر گرفته شد و هواداران منچستر یونایتد از این اتفاق ناراضی بودند و تیم را هو کردند.

2088346

سرانجام وقتی توپ به بیرون رفت، مونت وارد زمین شد اما بعداً به دلیل مصدومیت و خونریزی از ناحیه سر، از زمین خارج شد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه