آخرین اخبار

استویکوویچ: اسپانیا در سطح دیگری است!


به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی فوتبال اسپانیا در دور چهارم مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف صربستان رفت و با گل‌های آلوارو موراتا، آیمریک لاپورت و الکس بائنا به برتری 3-0 رسید.

دراگان استویکوویچ پس از شکست تیمش در بازی خارج از خانه مقابل اسپانیا به قدرت و برتری حریف اعتراف کرد و از این بابت مشکلی نداشت.

استویکوویچ: اسپانیا در سطح دیگری است!

استویکوویچ پس از بازی گفت:“اول از همه، می‌خواهم به اسپانیا برای این پیروزی که شایسته آن بودند، تبریک بگویم. آن‌ها تیم بسیار خوبی هستند، خوب بازی کردند و ما خیلی بد بازی کردیم. وقتی این کیفیت را در زمین می‌بینید، تیمی که از دروازه‌بان یعنی داوید رایا گرفته تا آلوارو موراتا به عنوان مهاجم مشکلی ندارد، باید واقع بین و صادق باشید.”

او برای تمجید از اسپانیا هیچ مشکلی نداشت و ادامه داد:“آن‌ها در سطح دیگری هستند و ما امشب آن را دیدیم. آن‌ها از نظر فنی بهتر و سریعتر و ایده‌های بیشتری دارند… همه چیز به نفع آن‌ها بود، همه این‌ها نشدن می‌دهد که قهرمان اسپانیا در اروپا تصادفی نیست.

من ضربات اسپانیا روی دروازه‌مان را شمرده‌ام. شاید بیشتر هم بوده است‌. باید این را در نظر داشته باشید که اولین بار است که در سطح A لیگ ملت‌ها بازی می‌کنیم و تلفات زیادی هم داشتیم. شاید با غایبان کمتر قضیه فرق می‌کرد. به هر حال همین است که هست!”

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه