آخرین اخبار

استقلال ملی‌پوش خود را به دادگاه می‌کشاند


کد خبر : 1942551 |
18 خرداد 1402 ساعت 07:30 |
19 بازدید |

0
دیدگاه

فسخ قرارداد جلالی غیرقانونی بود؟

باشگاه استقلال به طور رسمی از مدافع چپ خود به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت خواهد کرد.

استقلال ملی‌پوش خود را به دادگاه می‌کشاند

به گزارش “ورزش سه”، هنوز 24 ساعت از شکست استقلال در فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس نگذشته بود که خبر رسید ابوالفضل جلالی مدافع چپ پای آبی‌پوشان به بهانه عدم دریافت مطالبات خود با حضور در سازمان لیگ قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ کرده است.

فسخ قرارداد جلالی در شرایطی اتفاق افتاده که باشگاه استقلال این مسئله را غیرقانونی می‌داند. مدیران استقلال مدعی‌اند در قرارداد جلالی بندی وجود دارد که هرگونه حق فسخ قرارداد به صورت یکطرفه به دلایل مختلف را از او می‌گیرد.

جلالی که به واسطه نیمکت نشینی‌های متوالی در استقلال بعد از جام جهانی 2022 دیگر به اردوهای تیم ملی نیز دعوت نشد و از شرایطش در جمع آبی‌ها راضی نیست، دوست ندارد به فوتبالش در این تیم ادامه بدهد، اما با شرایط پیش آمده وارد یک چالش حقوقی خواهد شد.

1872975

بازیکن مورد علاقه کارلوس کی‌روش که هنوز واکنشی به حرف‌های حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال درباره خودش نشان نداده و موضع سکوت را در پیش گرفته به زودی با شکایت باشگاه استقلال مواجه می‌شود. مدیران استقلال تصمیم به شکایت از جلالی به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گرفته‌اند و هفته آینده به صورت رسمی این اقدام را انجام خواهند داد.

باید منتظر ماند و دید در نهایت بررسی‌های کمیته تعیین وضعیت به کجا می‌رسد و در ماجرای پیش آمده میان جلالی و استقلال حق را به کدام طرف می‌دهد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه