سایر ورزش ها

اسبقیان: تغییرات در فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری مثبت است


به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان امروز جمعه ۱۰ فروردین با حضور در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی تهران با مازیار ناظمی دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید که دو ساعت به طول انجامید شروین اسبقیان ضمن بازدید از پیست های اتومبیلرانی رانی و موتور کراس و Rc با مربیان و قهرمانان گفت و گو کرد.

اسبقیان: تغییرات در فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری مثبت است

بازدید از آکادمی فدراسیون ، دیدار و گفتگو با ورزشکاران ، بازدید از پیست آرسی و گفتگو با مسوول کمیته این رشته مهیج، بازدید از پیست های موتورکراس و پارک سرویس های پیست‌ها از جمله برنامه های حضور دو ساعته معاون وزیر ورزش و جوانان بود.

اسبقیان پس از حضور و بازدید از امکانات فدراسیون گفت: فدراسیون در وضعیت مناسبی است و اقدامات خوب و مهمی در بخش های قهرمانی و همگانی و عمرانی انجام شده است و شاهد تغییرات مثبت هستیم مسلماً توسعه زیرساخت ها باعث پیشرفت این رشته می‌شود.

معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: آقای ناظمی خودشان در وزارت ورزش سابقه خوبی دارند، با ورزش قهرمانی و نیز همگانی آشنایی کاملی دارد و یک چهره علمی و فرهنگی در ورزش هستند و با حضورشان در این فدراسیون هیچ نگرانی نداریم.

اسبقیان: تغییرات در فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری مثبت است

شروین اسبقیان افزود: وزارت ورزش و جوانان تمام قد حامی فدراسیون و همه ورزشکاران آن است و امیدواریم بزودی به همراه وزیر ورزش و جوانان در مسابقات ملی این فدراسیون حاضر شویم

معاون وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: نباید بگذاریم کوچکترین نقطه ضعف کار بزرگ فدراسیون را تخریب کند از آقای ناظمی می خواهم بدون نقصان به حرکت رو به جلو ادامه بدهید.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه