آخرین اخبار

از 100 بار 99 بار گل می شد/ بارسلونا، چه شانسی: چطور این توپ گل نشد! (عکس)


به گزارش “ورزش سه”، ختافه دیشب بارسا را در مونتجوئیک در لحظاتی از بازی زجر داد و در مجموع بارسلونا از روزهای خوبش فاصله داشت. برتری 1-0 بارسا که همین چند روز پیش در زمین ویارئال 5 گل زده بود، نشان می دهد که ختافه توانست بارسا را تا چه اندازه محدود کند.

دیشب به خصوص در دقایق پایانی، نزدیک بود بارسا ورزشگاه را با خاطره ای تلخ ترک کند و اولین امتیازات فصل را از دست بدهد اما چطور؟

موقعیت عالی مایورال

در دقیقه 94 بازی، بورخا مایورال یک موقعیت کاملا واضح و عالی داشت که می توانست مسیر مسابقه را تغییر دهد. یک توپ به نقطه پنالتی در مقابل پای او ارسال شد و او را برای زدن گلی که می توانست شادی را برای ختافه به همراه داشته باشد، در بهترین شرایط قرار داد ولی بورخا به بدترین شکل ممکن ضربه زد و توپ با اختلاف زیاد از کنار دروازه به بیرون رفت. مایورال فصل قبل تا پیش از مصدومیت شدیدش از بخت های آقای گلی لالیگا بود و به نظر هنوز نتوانسته فرم خوبش را پیدا کند.

از 100 بار 99 بار گل می شد/ بارسلونا، چه شانسی: چطور این توپ گل نشد! (عکس)
2086581

واکنش ها

لوئیس میلا، بازیکن ختافه، در پایان این دیدار در مورد این صحنه صحبت کرد: «حیف شد، آنها فرصت هایی داشتند و ما نیز به همچنین ولی تفاوت این است که ما قدر موقعیت هایمان را ندانستیم. افسوس از آن توپی که مایورال نزد.»

حتی هانسی فلیک هم به این صحنه اشاره کرد: «ما یک شانس واضح داشتیم که لواندوسکی گل کرد ولی آنها از شانس مسلمشان استفاده نکردند. اینگونه است که می توان در یک بازی برنده شد.»

رئیس باشگاه ختافه نیز گفت: «ما 4 مساوی در این فصل داریم که در سه تا به راحتی باید برنده می شدیم. ما تاوان ضعف در خط حمله و تمام کنندگی را پس می دهیم. امشب هم می توانستیم بازنده نباشیم.»

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه