آخرین اخبار

ازبکستان صدر گروه را می‌خواهد/ رادمانوویچ: هدف ما پیروزی مقابل ایران است


به گزارش “ورزش سه”، رادمانوویچ که به جای سرکو کاتانج جواب سوال خبرنگاران را در نشست مطبوعاتی پس از این مسابقه می‌داد از همان ابتدا مجبور شد به پرسش‌هایی درباره علت غیبت سرمربی معروف تیم ملی ازبکستان پاسخ بدهد.

او گفت آقای کاتانچ نتوانست در بازی امروز شرکت کند و من سعی کردم به جای او کارش را انجام بدهم. ما امروز حریفمان را شکست دادیم و در حالی‌که همه فکر می‌کردند آنها حریف آسانی خواهند بود اما این تیم با دفاع منظم نشان داد که حرف‌هایی برای گفتن دارد.

برای ما گلزنی در اوایل بازی بسیار مهم بود و این کار را انجام دادیم و بیش از این خودمان را به زحمت نینداختیم. امروز مستحق برد بودیم و به شایستگی سه امتیاز این بازی را گرفتیم.

خبرنگاران از رادمانوویچ درباره وضعیت سلامتی کاتانچ سوال کردند که او در پاسخ گفت: سرمربی ما به دلیل مشکلات شخصی اینجا نیست. من نمی‌توانم اطلاعات خاصی در این زمینه به شما بدهم. او دو روز پیش گفت که نمی‌تواند در اردوی تیم ملی حضور داشته باشد و ما او را درک کردیم.

بولت سرشاخهیک سوال مهم از مربی درباره مسابقه با ایران و صدرنشینی گروه بود. یک خبرنگار سوال خود را اینطور مطرح کرد که ما امروز جواز حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ را به دست آوردیم و به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ راه یافتیم اما رتبه موضوع رتبه اول هنوز حل نشده است ایران در حال حاضر تغییر نسل را آغاز کرده و شاید این بار بتوانیم آنها را شکست بدهیم، نظر شما در این باره چیست؟

شومودوروف بازیکن معروف تیم ازبکستان در پاسخ به این خبرنگار گفت: هدف ما پیروزی در مسابقات بعدی است و کسب رتبه اول در گروه فرقی نمی‌کند ایران باشد یا هر تیم دیگر.

مربی تیم ازبکستان چنین پاسخ داد: قبل از ایران به مصاف ترکمنستان می‌رویم اول باید ترکمنستان را ببریم و بعد نوبت ایران می‌شود. من هم تایید می‌کنم که پیروزی در هر مسابقه هدف تیم ملی ازبکستان است.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه