ورزشی > کشتی، رزمی

یزدانی- قاسمپور؛ شاید هیچ وقت!



به گزارش ایسنا، حسن یزدانی پس از دوری ۶ ماهه از  میادین به علت انجام عمل جراحی کتف، چند روزی است تمرینات کشتی خود را از سر گرفته و قرار است در دور جدید تمرینات تیم ملی به اردو ملحق شود.

طبق برنامه ریزی های انجام شده و تاکید کادر فنی تیم ملی، یزدانی عازم تورنمنت رنکینگ بوداپست مجارستان خواهد شد تا در یک رویداد خارجی محک بخورد و کادر فنی در جریان وضعیت او قرار گیرد.

اما در حالیکه پیش از این صحبت های زیادی مبنی بر احتمال برگزاری مبارزه انتخابی المپیک میان یزدانی و قاسمپور مطرح شده بود، این مبارزه به احتمال فراوان برگزار نخواهد شد و این دو کشتی گیر قرار نیست مبارزه رو در رو با یکدیگر داشته باشند.

از سوی دیگر باید منتظر ماند و دید آیا قاسمپور به وزن ۸۶ کیلوگرم باز می‌گردد و همراه یزدانی عازم تورنمنت مجارستان می شود یا قید آزمودن شانس خود را برای حضور در المپیک می زند؟

مشخص نیست قاسمپور علاقه‌ای به رقابت جهت حضور در المپیک پاریس دارد یا تنها به حضور در وزن ۹۲ کیلوگرم در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی فکر می‌کند؟

هر چه هست مهمترین موضوع برای کادر فنی تیم ملی و فدراسیون کشتی، وضعیت بدنی و کتف حسن یزدانی برای اعزام به المپیک است چرا که آن ها قصد ندارند یزدانی را در صورتیکه ناآماده باشد به المپیک اعزام کنند.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه