ورزش بانوان

ارزیابی کاپوجیانی از وضعیت آمادگی دختران بسکتبالیست ایران 



به گزارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال زنان ایران مرداد ماه به مسابقات سطح دوم کاپ آسیا اعزام می‌شود و در این راستا تمرینات خود را زیر نظر النی کاپوجیانی سرمربی یونانی پیگیری می‌کند. 

النی کاپوجیانی در مورد وضعیت تمرینات تیم ملی بسکتبال زنان گفت: بازیکنان ایران خیلی بسکتبال را دوست دارند و خوشحالم که به آنها آموزش می‌دهم. در این مدت هم بسیار پیشرفت کرده‌اند و در مورد تورنمنت مثبت هستند. فکر  می‌کنند نتیجه خوبی می‌گیرند اما این به زمان بیشتری نیاز دارد.

او در مورد ترکیب تیم ایران بیان کرد: کار را با ۳۰ نفر شروع و الان  ۱۵ نفر را حفظ کرده‌ایم. چون لیگ ایران را ندیدم از دوستان و همکاران دیگر کمک گرفته‌ام. با بررسی حریفان تصمیم می‌گیریم کدام بازیکنان را حفظ کنیم اما در هر پستی دو بازیکن را خواهیم داشت. نتیجه گرفتن برایم مهم است و سعی می‌کنم بازیکنانی را انتخاب کنم که به کسب نتیجه کمک کنند. 

سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد کادر فنی تیم ملی گفت: خیلی از کادر راضی هستم. هر کدام از مربیان و کادر وظایف مخصوص خود را دارند. از این مورد خیلی راضی هستم و در روز چند بار با هم جلسه داریم و بازخوردهایی که از تمرینات به دست می‌آید را بررسی می‌کنیم. 

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه