آخرین اخبار

ادعای اسپانیایی‌ها: دلیل افت بلینگام مشخص شد!


به گزارش “ورزش سه”، این بازیکن ۲۱ ساله در فصل اول خود در رئال مادرید عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و توانست هم لیگ قهرمانان اروپا و هم لالیگا را فتح کند. او در ۴۲ بازی برای رئال مادرید، ۳۶ مشارکت در گل داشت و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان باشگاه بود.

اما رسانه‌های اسپانیایی و در رأس آنها نشریه معروف آاِس، ادعا می‌کند که بلینگام به خاطر ورود امباپه در این فصل دچار افت شده است.

این هافبک در هفت بازی ابتدایی‌اش در این فصل تنها دو پاس گل داده و هنوز موفق به گلزنی نشده است. درحالی‌که فصل گذشته در هفت بازی اول خود شش گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده بود.

ادعای اسپانیایی‌ها: دلیل افت بلینگام مشخص شد!

با ورود مهاجم سابق پاری سن ژرمن به رئال مادرید در یک انتقال بزرگ و رایگان در تابستان امسال، نقش بلینگام در تیم کارلو آنچلوتی تغییر کرده است.

ستاره انگلیسی اکنون در پست دفاعی‌تری بازی می‌کند که باعث محدود شدن عملکرد هجومی او شده است.

اما آاِس معتقد است که این تغییر نقش به بازی او آسیب زده است. در مقاله‌ای از این نشریه اسپانیایی آمده است: «در مورد بلینگام، افت بسیار محسوس‌تر است: او در هفت بازی تنها دو پاس گل داده و هیچ گلی نزده است. فصل گذشته، پس از هفت بازی، شش گل به ثمر رسانده بود. نقش او اکنون، پس از ورود امباپه، بسیار متفاوت است و ورود امباپه باعث شده او نتواند مانند فصل قبل بدرخشد.»

رئال مادرید چهارشنبه شب با شکست شوک‌آور ۱-۰ مقابل لیل مواجه شد. امباپه، خرید جدید، بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و در نیمه دوم وارد زمین شد. در پایان بازی، آنچلوتی گفت: «بازی پیچیده‌ای بود، بهترین بازی ما نبود و باید ذهن‌هایمان را از این شب پاک کنیم.»

2090215

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه