سایر ورزش ها

ادامه بی مدالی برای رکابزنان/ هفتمی و ناکامی در راهیابی به فینال



به گزارش خبرنگار مهر، در چهارمین روز مسابقات دوچرخه‌سواری پیست قهرمانی آسیا امروز یکشنبه ششم اسفند ماه ۵ رکابزن کشورمان در رشته های کایرین و مدیسون بانوان و آقایان به رقابت پرداختند اما باز هم در کسب مدال ناموفق بودند و طلسم کسب مدال شکسته نشد.

محمدامین رحیم آبادی نماینده کشورمان در مرحله مقدماتی کایرین رده سنی بزرگسالان از رسیدن به فینال بازماند. پریسا مجنونی و پانته‌آ قلی‌پور در ماده مدیسون قهرمانی آسیا امروز در رده هفتم قرار گرفتند. در این ماده نمایندگان ژاپن، ازبکستان و هنگ کنگ اول تا سوم شدند.

رقابت رکابزنان کشورمان در مدیسون قهرمانی آسیا هندوستان هم برگزار شد و آیدین علیاری و بهنام آرین در رده دهم قرار گرفتند. فردا پرونده مسابقات قهرمانی آسیا پیست بسته خواهد شد.

در روز گذشته هم، امیرحسین وطن پرست، پانته آ قلی پور و بهنام آرین در ماده دورامتیازی مصاف رقبای قدرتمند خود رفتند و به ترتیب در رتبه های نهم، دوازهم و هشتم قرار گرفتند.

در ماده ۳ کیلومتر تعقیبی انفرادی محمدنبی میرباقری رکابزن رده سنی جوانان کشورمان نیز باتوجه به عدم صعود به مرحله نهایی فرصت حضور در فینال ماده تعقیبی انفرادی سه کیلومتر را ازدست داد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه