توپ و تور

اختلاف نظر در مورد دستیاران پائز حل شد/ آغاز اردو از روز شنبه



به گزارش خبرنگار مهر، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال در مورد شرایط والیبال ایران برای کسب سهمیه المپیک گفت: ما روزهای سختی پیش رو داریم، سال گذشته برای والیبال ایران بسیار پر فراز و نشیب بود. منطقی است که مردم توقع دارند والیبال روزهای بهتری خلق کند. تمام توان خود را به کار می‌گیریم تا والیبال به روزهای اوج خود برگردد. در ایام تعطیلات نوروزی ما کار را تعطیل نکردیم و به همه دوستان خسته نباشید می‌گویم.

وی گفت: اولین اردوی تیم ملی والیبال از روز شنبه هفته آینده آغاز خواهد شد. هماهنگی‌های خوبی با کادر فنی خارجی و کادر فنی ایرانی داشتیم. امیدواریم با این همدلی و انگیزه شرایط خوبی برای والیبال رقم بزنیم.

رئیس فدراسیون والیبال در مورد کسب سهمیه المپیک گفت: برای کسب سهمیه المپیک کار سختی پیش رو داریم. به اعتقاد اهالی والیبال تیم ملی کار سختی برای کسب سهمیه پیش رو دارد اما ناامید نیستیم و تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم. رسیدن به هدف یک طرف ماجراست اما وظیفه ما تلاش برای رسیدن به آن هدف است.

تقوی در مورد انتخاب دستیاران ایرانی پائز و واکنش او گفت: مسائلی که مطرح می‌شود شاید همه موضوعات نباشد. فدراسیون هم به این موضوع واکنش نشان نداد. ممکن است اختلاف نظر و سوتفاهم‌هایی وجود داشته باشد اما با هماهنگی اختلاف نظرها مرتفع شده و از روز شنبه کادر فنی ایرانی اردوی تیم ملی را با هماهنگی سرمربی خارجی تیم شروع خواهند کرد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع مهر

نوشته های مشابه