فوتبال و فوتسال

اتمام حجت مشترک مربیان خارجی پرسپولیس: با شرایط جدید نمی‌مانیم



به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های فوتبال باشگاهی ایران در حالی به پایان رسید که پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی قهرمان شد و خودبه خود قهرمانی سوپرجام را هم از آن خود کرد.

سرخپوشان پایتخت در حالی به این عناوین قهرمانی رسیدند که یحیی گل محمدی را در رأس کادر فنی خود داشتند تا تاکتیک‌های او نسبت به ریکاردو ساپینتو در استقلال و ژوزه مورایس در سپاهان برتری داشته باشد.

علاوه بر کریم باقری، محمد عسگری و مهرداد خانبان دستیاران ایرانی یحیی، پپه لوسادا، ولسلی ننکا، اوسمار ویه‌را هم مربیان خارجی پرسپولیس بودند که این تیم را در قهرمانی‌های این فصل همراهی کردند.

این مریبان خارجی که برای پشت سر گذاشتن تعطیلات تابستانی به کشورهای خود بازگشته‌اند در صورت ماندن یحیی باز هم برای تمدید قراردادهایشان شرط دارند.

آنها نه تنها افزایش قرارداد خود را خواستار هستند بلکه حاضر به تبعیت از قانون منع عقد قرارداد با مربیان و بازیکنان خارجی در لیگ ایران به دلار نیستند و نمی‌خواهند فصل بعد قرارداد ریالی با پرسپولیس امضا کنند.

مربیان خارجی پرسپولیس در نامه‌های رسمی جداگانه توسط مدیر برنامه‌های ایرانی خود این موضوع را به رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس منتقل کرده‌اند. آنها همچنین خواستار تسویه قرارداد فصل گذشته با توجه به آپشن های قهرمانی قبل از شروع فصل بعدی رقابت‌های لیگ برتر ایران هستند.



منبع مهر

نوشته های مشابه