آخرین اخبار

ابهامات غیبت میزبان در مسابقه دور برگشت لیگ برتر فرنگی


ابهامات غیبت میزبان در مسابقه دور برگشت لیگ برتر فرنگی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از میزبانی شهرداری مسجدسلیمان از دور رفت گروه ب لیگ برتر کشتی فرنگی، تیم مقاومت البرز میزبان رقابت‌های متمرکز دور برگشت شد. این تیم دور رفت، هرچند ۱۰-صفر به شهرداری باخت، مقابل تیم نفت و گاز زاگرس جنوبی ۶-۴ تن به شکست داد و این بار، اما باوجود میزبان بودن، خودش با دو حریف شیرازی و مسجد سلیمانی کشتی نگرفت؛ بنابراین تنها مسابقه برگزار شده در روز جمعه گذشته در کرج، مصاف دو تیم شهرداری مسجد سلیمان و نفت و گاز زاگرس جنوبی بود که این بار هم دو تیم به تساوی ۵-۵ رضایت دادند، اما برخلاف دور رفت این بار مسجدسلیمانی‌ها بردند و به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعدی صعود کردند.

چیزی که قابل تامل به نظر می‌رسد اینکه اگر مقاومت صرف اینکه شانس صعود به مرحله نیمه‌نهایی را نداشته، از دور برگشت انصراف داده است، پس نباید میزبانی دور برگشت را برعهده می‌گرفت. گرفتن میزبانی نشان می‌دهد این تیم که از کشتی‌گیران سرباز و جوانان آینده دار کرجی در ترکیب خود استفاده می‌کند، هدفش چیزی فراتر از صعود و نتیجه بوده تا به کشتی‌گیران سرباز و همچنین جوانان فرصت نشان دادن شایستگی و استعدادشان در لیگ برتر داده شود.

برخی عنوان کردند که اختلاف داخلی منجر به کناره‌گیری آنها از دور برگشت شده است، درحالیکه همه کشتی‌گیران این تیم در محل وزن‌کشی حضور داشته و آماده وزن‌کشی نیز بودند.

همچنین تعدادی از کشتی‌گیران این تیم وزن‌کشی کرده، اما ترکیب‌شان کامل نشد تا درنهایت این تیم از مصاف با دو حریفش (شهرداری و نفت و گاز) انصراف دهد.

انتهای پیام/

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع دانشجو

نوشته های مشابه