علم و فناوری‌ > فناوری

ابزار ضد کلاهبرداری به زودی به «گوگل مسیج» اضافه می‌شود



ابزار ضد کلاهبرداری به زودی به «گوگل مسیج» اضافه می‌شود

به گزارش ایسنا، یکی از این ابزارها، ابزار تشخیص کلاهبرداری پیشرفته است که روی متونی متمرکز می‌شود که می‌توانند منجر به کلاهبرداری شوند. این شرکت می‌گوید این به روزرسانی «تحلیل بهبود یافته متون کلاهبرداری» را ارائه می‌دهد. در حال حاضر، کلاهبرداری‌های مربوط به تحویل بسته‌ها و پیشنهادات شغلی در اولویت این ابزار قرار دارد.

به نقل از انگجت، وقتی گوگل مسیج مشکوک به کلاهبرداری شود، پیام را به پوشه هرزنامه منتقل می‌کند یا هشداری صادر می‌کند. این برنامه از مدل‌های یادگیری ماشینی برای شناسایی این کلاهبرداری‌ها استفاده می‌کند که خود به این معناست که مکالمات خصوصی افراد، همچنان خصوصی باقی می‌مانند. این بهبود در حال حاضر برای کاربران بتا که محافظت از هرزنامه را فعال کرده‌اند ارائه می‌شود.

گوگل همچنین قصد دارد هشدارهای هوشمند را به طور گسترده اجرا کند. این قابلیت مدتی است در مرحله آزمایشی قرار داشته است. این ابزار هنگامی که کاربران لینکی از فرستنده‌ای ناشناس دریافت کنند، هشدار می‌دهد و به طور خودکار پیام‌هایی را با لینک‌هایی از فرستنده‌های مشکوک مسدود می‌کند.

ابزارهای ایمنی به روز شده همچنین شامل اخطارهای محتوای حساس جدید است که به طور خودکار تصاویری را که ممکن است حاوی محتواهای نامناسب باشند، تار می‌کند. این یک ویژگی انتخابی است و همچنین همه چیز را در دستگاه نگه می‌دارد و در چند ماه آینده نمایان خواهد شد.

در نهایت، ابزاری در آینده ارائه می‌شود که به افراد اجازه می‌دهد دریافت پیام‌ از فرستنده‌های بین‌المللی ناشناس را مسدود کنند و بدین ترتیب از منبع کلاهبرداری جلوگیری کنند. این به طور خودکار پیام‌های ارسال‌کنندگان بین‌المللی را که در فهرست مخاطبین نیستند، پنهان می‌کند. این ویژگی در اواخر سال جاری وارد یک برنامه آزمایشی در سنگاپور می‌شود و سپس به کشورهای بیشتری گسترش می‌یابد.

علاوه بر ابزارهای فوق، گوگل می‌گوید که در حال حاضر در حال کار بر روی یک ویژگی تأیید مخاطب برای اندروید است. این قابلیت باید به کلاهبردارانی که سعی در جعل هویت یکی از مخاطبین دارند کمک کند. این شرکت اعلام کرده است که این ویژگی در سال آینده در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

نوشته های مشابه