آخرین اخبار

آلمان ۱-۰ هلند: سورپرایز ناگلزمان جواب داد!


به گزارش “ورزش سه”، آلمان و هلند که دیدار قبلی‌شان در آمستردام با حواشی بسیاری مواجه شده بود، امشب در مونیخ مقابل همدیگر قرار گرفتند و این بار ژرمن‌ها موفق شدند با گل جیمی لولینگ، سه امتیاز بازی را کسب کنند.

ویدئو: 355733

ترکیب دو تیم:

آلمان: بائومان، کیمیش، رودیگر، اشلوتربک، میتلشتات، استیلر، پاولوویچ، گنابری، ویرتز، لولینگ، کلیندینست

هلند: فربروخن، دامفریز، دی‌فرای، فن د فن، هاتو، گراونبرخ، تیمبر، سیمونز، ریندرز، خاکپو، بروبی

نیمه اول بازی کاملاً در اختیار آلمانی‌ها بود و هلند حرفی برای گفتن نداشت. شاگردان رونالد کومان در نیمه اول حتی موفق به ثبت شوت هم نشدند و ایکس جی صفر را ثبت کردند. در سمت دیگر تیم ناگلزمان با انگیزه بسیاری پای به بازی گذاشته بود و توپ و زمین را در اختیار داشت.

در دقایق ابتدایی جیمی لولینگ آلمان را پیش انداخت اما داور با تصمیمش به خوشحالی او پایان داد. قبل از گل سرژ گنابری در موقعیت آفساید به توپ رسیده بود و برای همین گل مردود اعلام شد. تصمیمی که با اعتراض شدید یولیان ناگلزمان هم همراه بود.

ادامه نیمه اول هم به این شکل گذشت اما آلمان موفق به گلزنی نشد تا کار به ۴۵ دقیقه دوم کشیده شود. جایی که لولینگ کار نیمه تمامش را تکمیل کرد و موفق شد با یک ضربه محکم حساب کار را ۱-۰ کند.

در ادامه نیمه دوم هلند برای بازگشت به بازی جلو کشید اما خبری از گلزنی نبود و بازی با همان یک گل به اتمام رسید. با این نتیجه آلمان در صدر جدول ۱۰ امتیازی شد و هلند با پنج امتیاز در رتبه دوم باقی ماند.


آلمان ۱-۰ هلند: سورپرایز ناگلزمان جواب داد!شرح گل:

1مشکی

2094953

در دقیقه ۶۳ بازی، پس از ارسال کرنر، میتلشتات در نزدیکی دروازه توپ را برگرداند تا لولینگ با یک ضربه بسیار محکم و غیرقابل مهار تور دروازه فروبروخن را به لرزه دربیاورد.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه