آخرین اخبار

قطعی: ستاره کلمبیایی به ایران نمی‌آید


کد خبر : 1950167 |
21 تیر 1402 ساعت 10:44 |
10.2K بازدید |

0
دیدگاه

تصمیم نهایی زاپاتا؛

مهاجم کلمبیایی فصل گذشته آلومینیوم اراک تصمیمی برای بازگشت به ایران ندارد.

قطعی: ستاره کلمبیایی به ایران نمی‌آید

به گزارش “ورزش سه”، هانسل زاپاتا که سال گذشته از اسلاون بلوپو کرواسی به ایران آمده و با آلومینیوم اراک قرارداد بسته بود، طی یک فصل اخیر نمایش درخشانی در ترکیب این تیم رده هشتمی داشت و توانست موثرترین بازیکن برای رسیدن تیمش به گل باشد و بهترین عملکرد را در خط حمله ارائه کند، اما مسیر او از ایرالکو و فوتبال ایران خیلی زود جدا شد.

این ستاره کلمبیایی با وجود اینکه یک فصل دیگر با آلومینیوم اراک قرارداد دارد و نسبت به ادامه حضور در این تیم ابراز علاقه داشت، اما بنابر دلایل خانوادگی شرایط بازگشت به ایران را نداشت و به طور قطعی اعلام کرد دیگر به این کشور برنمی‌گردد و قصد دارد در حاشیه خلیج فارس فوتبال خود را دنبال کند.

زاپاتا که در طول فصل گذشته لیگ برتر ۲۵ بار در ترکیب آلومینیوم اراک حضور داشت و در پنج مسابقه نیز به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت، توانست سه گل مهم به ثمر رساند، سه پاس گل بدهد و یک پنالتی هم بگیرد تا موثرترین بازیکن ایرالکو برای گل‌سازی شود ولی حالا سید مجتبی حسینی از داشتن این ستاره محروم خواهد بود.

هانسل پیشنهادات خوبی از کشورهای حاشیه خلیج فارس دریافت کرده و قصد دارد با پرداخت مبلغ رضایت‌نامه به باشگاه آلومینیوم اراک راهی تیم دیگری شود و از سوی دیگر قصد ندارد در هیچ تیم دیگری هم در لیگ برتر ایران به میدان برود.

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ورزش سه

نوشته های مشابه